annemin eski sandalyelerini yeniledim:))

-
eski hali
eski hali

annemin atmak için bahçeye çıkardığı sandalyeleri yeniledim.gonuldene arkadaşımızdan heveslenip praktikerden zımbayı alıp başladım işe.

eski hali
eski hali

sprey boyalardan aldık 3 kutu. 4 sandalyeyi önce boyadım

eski hali
eski hali

sonrada annemin Almanyadan getirdiği ve 30 yıllık bu mavi kumaşı sandıktan çıkarıp sandalyenin ölçülerinde kesip zımbaladım.

mavi kumaş
mavi kumaş
kaplanmış hali
kaplanmış hali
son hali nasıl olmuş
son hali nasıl olmuş

zımbalama işi çok zevkli ama sandalyeyi tekrardan bu hale getirmek çok zordu.

eski hali
eski hali
yeni hali
yeni hali

eee ben ne yaptım enişteme bıraktım. nasıl beğendiniz mi?

27 yorum gelmiş

  1. yldoz

    Süper olmuş canımBahçede veya balkonda kullanıyorsanız çiçekli kumaşlarlada kaplayabilrdin ama ellerine sağlık çok güzel olmuş böylede

  2. baharrrrr

    Ah ne güzel olmuş. Döşemeciye götürseydiniz sonuç farklı olmayacaktı. Güle güle kullanın

    teşekkürler canım. döşemeci kadar usta değiliz ama :)

  3. baharrrrr

    yldoz diyor ki;Süper olmuş canımBahçede veya balkonda kullanıyorsanız çiçekli kumaşlarlada kaplayabilrdin ama ellerine sağlık çok güzel olmuş böylede

    sağol canım. bahçede kullanıyordu normalde annem eski olduğu için ama şimdi çok beğendi kıyamıyor evde kullanıyor :) çiçekli düşünmüştüm aslında bende ama uygun kumaş bulamadık.annemin sandığında varmış buda değerlendirmiş olduk :)

  4. baharrrrr

    SEMYIL diyor ki;Baharcım ellerine sağlık çok çok güzel olmuş.iyi günlerde kullansın anneciğin:)))

    teşekkürler SEMYIL cım. beğenmene sevindim canım :)))

  5. baharrrrr

  6. bahar yorgun

    sevgili adaşım cuma günüde yorum yazmaya çalıştım internetin çıldırtıcı hızından dolayı (!)bir türlü başaramadım. ellerine sağlık çok iyi bir fikir olmuş annenin gözünde artık atılacak sandalyeleri atmaktan kurtaran bir kahramansın :))

  7. baharrrrr

    CANIM BENİM ÇOK SAĞOL. EVET ANNEM ÇOK SEVİNDİ İNANAMADI BU KADAR DEĞİŞİP YENİLENDİĞİNE. WAAYY BE DEDİİİ 30YILLIK BU SANDALYE NASIL YEPYENİ OLDU DİYE ÇOKDA DUYGULANDI :) KAHRAMANIM DEMİ HEHE :))

  8. Education

    eline sağlık. pes doğrusu. yaratıcılığına hayran kaldık. eşimde çok beğendi. şimdi bende sandalyelerimiyenileteceğim eşime

  9. gonuldenele

    ayy nihayet..bi sürü yorum yazdım hepsinde dışarı atıldım bu yazında.Bende gittiğimde annemin balkon sandalyeleri için düşündüm.hatta bidahaki gidişimde malzemelerimi alıp gidicem:))

  10. baharrrrr

    Education diyor ki;eline sağlık. pes doğrusu. yaratıcılığına hayran kaldık. eşimde çok beğendi. şimdi bende sandalyelerimiyenileteceğim eşime

    teşekkürler. beğenmene sevindim. eniştem beceriklidir sağolsun yaa elinden her iş gelir :)))

  11. baharrrrr

    gonuldenele diyor ki;ayy nihayet..bi sürü yorum yazdım hepsinde dışarı atıldım bu yazında.Bende gittiğimde annemin balkon sandalyeleri için düşündüm.hatta bidahaki gidişimde malzemelerimi alıp gidicem:))

    Allah Allah bu sayfada mı sorun var ki aceba??yap canımm mutlaka annen sevinir :))

  12. baharrrrr

    furkanemre diyor ki;bahar ellerine sağlık çok güzel olmuş banada yapsana yeni sandalye

    yapıyım ablam canın sağolsun. zımbam var artık. senin eski sehbalarını yenileyelim deri kumaşla ne dersin?

  13. baharrrrr

    gonuldenele diyor ki;baharr..yeni aklıma geldi.Bu boyaların kokusu yoğun.bebişe zararlı olur.kullanma bu ara bidaha bence olurmu

    canımmm benim sende duymadın sanırım. ben bebeğimi kaybettim. o yüzden koku falan önemli değil :((((

  14. yalnzben83

    canım ya görülmeyecek bir yazıda değilmiş ama kör gözüme işte. renki çok güzel ellerine sağlık harika olmuş.annenin kahramanı olmakta ayrı bir keyif ya….

Bir Cevap Yazın

Kendin yap sandalye kaplama çalışması

| | 4 Yorum

Öncesi-sonrası çalışmayla herkese tekrardan merhabalar… Mutfak masama uygun kullanmak istediğim sandalyeler için bu kez hazır almak yerine varolan ve kumaş kaplamasını, kolçaklı halini beğenmediğim sandalyelerime birkaç dokunuşla yeniden işlevsel kılmaya...

Tahta sedir kaplama

| | 1 Yorum

Merhaba, çocuğumun odası için tasarladığım sediri paylaşmak istedim. Önce koltuk alma niyetindeydik ama sonra koltuk ebatlarının bizim oda için çok büyük olması kendi koltuğumuzu kendimiz yapmaya sevketti Aile dostumuzun, verdiğim...

Merdiven altı yenileme

| | 4 Yorum

Merdivenimin altında çamaşır makinemin oluşu ve alt bölümüne ıvır zıvır koymak suretiyle doldurmam, gitgide gözüme batması, burayı nasıl daha kullanışlı hale getirebilirim fikriyle beraber birleşince kolları sıvadım. Öncelikle marangoza ölçü...

Kaplama komodin nasıl yenilenir?

| | 0 Yorum

Yeni bir haftaya yeni bir proje ile merhaba diyelim! Kullanılmayan, göze hoş gelmeyen ne varsa yenileyelim Yenilediklerimizi paylaşalım, paylaştıkça mutlu olalım! Komodin bir döneme damgasını vuran venge kaplama bir mobilyaydı....

Mobilya boyama – sandık yenileme

| | 2 Yorum

Merhaba, uzun zamandır aklımda olan bir çalışmaydı. Dilekçebutik blog sahibi ilham oldu sağolsun. Hemen yapım aşamalarına geçeceğim. Önceki halinden çok az görüntü var. Önceki hali yapışkanlı folyo ile kaplıydı maalesef,...

Masa ve sandalye takımı yenileme

| | 9 Yorum

Canım eltimin masa ve sandalyeleri çok eskimişti. Biz de yenilemeye karar verdik. Kumaş ve renk seçimi ona ait. Benim ilk büyük mobilya yenileme işim oldu, acemiliğimiz var tabii. Kusurlar da...

Koltuk kılıfı nasıl dikilir?

| | 3 Yorum

Bütün detayları ile bir koltuk kılıfı nasıl dikilir merak mı ediyorsunuz? Adım adım anlattım, size de adım adım okumak ve isterseniz uygulamak kalsın diye. İşte aşamalar… Öncelikle, koltukların iyice bir ölçüsünü...

Bir kış masalı temalı sandalye kılıfı

| | 2 Yorum