Cuma, Aralık 9, 2016
Ayakkabı dolabından bozma banyo dolabı

Ayakkabı dolabından bozma banyo dolabı

42

mobilya yenileme

Bir süre ayakkabılık olarak kullandığımız bu dolabı boya, dekupaj kağıdı, emek ve hayal gücüyle banyo dolabına dönüştürdüm. Daha fazlası blogumda.

42 YORUMLAR

  1. Colette Hanımcım; insan evini, böyle masal ülkesinden fırlamış evler gibi süsler; her köşesine rengarenk peri tozu üfler ve içine de bir dünya dolusu şeker serpiştirirse tabii ki sever insan değil mi yani?

    Blogunuzda kaçak güreşmiştim; burada kıskançlığımı aleni belirteyim. Bu eski ayakkabı dolabı kesilmiş kesilmiş yıldız yapılmış; parıltısı ile gözler, güzelliği ile adamın aklını başından alıyor vesselam!

    İçine yatak sığarsa ben geldiğimde orada yatayım diyorum :D

    Ellerinize sağlık efendim :D

  2. Sevgili Nurdan hanımcığım insanın ruhu çocuk kalırsa böyle mıncık mıncık oynar durur. Kırmızılar yeşiller benim rengim,istiyorum ki evimle oynayayım .Kızlarımla ,çiçekle böcekle dünyayı gökkuşağı gibi renklendireyim. Hatta bu kuşağın altından geçen herkes çok mutlu olsun!

    Sizin yeriniz bizde her daim hazırdır. Şairin dizeleriyle noktalayayım sözümü;
    Sen kim gelesin meclise bir yer mi bulunmaz
    Baş üzre yerin var
    Gül goncasısın gûşe-i destâr senindir
    Gel ey gül-i rana

  3. 10 Marifet 10 marifet olalı böyle edebi bir üslub ile davet görmemiştir; göreceğini de hiç düşünmüyorum!
    Kuş olup uçasım geldi o meclise ve içi gökkuşağından da renkli, harikalar diyarına :)

    Dolap da yatmayı bırakın ben Yunus misali kapının önüne turab olsam azdır bile….

  4. Vallahi Colette hanım gibi bir edebiyat ustasıyla çok keyifli sohbetler yaparlar; biz de sinema seyrader gibi seyrederiz-ne güzel olur :D

    Yeri geldiğinde ben tercümeyi üstlenmeye gönüllüyüm :D

  5. ayh, süper bir muhabbet dönmüş burada :)
    colette hanım, ellerinize sağlık.Ben, böyle atılmayıp, değerlendirilen çalışmalara bayılıyoruuum.

  6. Güzellik Colette’ nin elinin dokunduğu her yerde var; muhabbet de Zulaltan’ın göbek adı :D
    Bu şartlarda bizlere düşen de bu ortama yapışıp kalmak! :D

    Zulaltan ne dersiniz genlerimizi bankalarda mı saklatsak ?

  7. bence iyi fikir zor bulunan bir özellik :)türkçeyi bu kadar güzel kullanan hanımları korumaya almak lazım. özellikle benim gibi dil katilleri çoğunluktayken :)

  8. Sevgili Zulaltan,

    Burada azıcık ciddileşelim ve şerh düşelim!Dilini koruyamayan milletler yok olmaya mahkumdur! Türkçe’ mizi çok sevelim; onu doğru kullanmaya ve kullandırmaya özenelim!

    Ben sizin cümleler içinde lehçe ve ağız kullanmanızı çok severek izliyorum :D

  9. ne de olsa köy kızıyım benden beklenir lehçe kullanımı :) ben düzgün istanbul türkçesi konuşmayı tercih ederdim, fakat insan doğduğu yeri seçemiyor. bu yüzden trt spikerlerini ayrı severim :)

  10. Burada Colette hanımın müdahelesine ihtiyaç var ama ben de bir iki şey seslendireyim :D

    Bendeniz doğma büyüme İstanbul’ lu değilim. Liseyi, Doğu Anadolu’ da doğduğum yerde bitirdim. Konuşmamda artık izi kalmasa da yerel ağzı ve kelimeleri hiç unutmadım. Ama dilimi iyi kullanmaya özen gösteriyorum.

    Ayrıca konuşmanın içinde ağız ve lehçe kullanımı, yerel kelimelerin ve kültürün yaşatılması için gerekir düşüncesindeyim. Amma velakin Türkçe’nin iyi kullanımı için de azami gayret gerekir diye israrcıyım :D

  11. tamam mesaj alınmıştır sayın nurdan hanımcığım tüm marifet ekibi olarak yarın türk dil kurumu kursları var mı diye bakacağız :) gerçi bize sıra gelinceye kadar önce bizi yöneten seçilmişlerimiz öğrensinler düzgün türkçe kullanmayı. ahhhh nerde benim güzel türkçe konuşan Atatürküm :)

  12. Bildiğim bütün dilleri öğretmek ve dahi kasabalarımdan birindeağırlamak üzere davetiye hazırlığındayım ;) Tebrikler Tam Pansiyon (yol masrafları da dahil) istanbul seyahati kazanmak üzeresiniz; ilk benden duymuş olun :D

  13. Dışardan bakan da bizim için aynı teşhisi koyardı yahu :D Sizle ben ve bu muhabbet ne alaka :D Ama pek bir güzel oluyor işte :D

  14. Tabii Colette ‘ nin ellerinde büyü var! Neye dokunsa şahane oluyor – Geçmişinde Peri annelik de olabilir henüz itiraf etmedi.

    . Bir gün esaslı bir kurbağa bulursan onu öpmeyeceğim ama benim için yakışıklı bir krala (Prens yaşım geçti de) :D çevirmesini isteyeceğim. Kurbağa avındayım bu aralar :D

  15. :))) daha vakit vaaar kocamaaaan bir hafta sonu
    hem faruk un pc ii ordan halletcem eheheheh seni yalnız bırakır mıyım?
    Ben dönene kadar silip süpür blog camiasını .)

  16. Bunca güzel muhabbetin koyulaştığı mekandan erken ayrılmak gafletinde bulunduğum için kendi kendime darıldım. Yalnız sevgili arkadaşlarım ne yaptıysam sizler için yaptım,kendim için bir şey istediysem namerdim. Craft dünyasında sanal bir yolculuğa çıkmış yeni projeler kovalıyordum. Bilsem gider miydim?

    Sevgili Zulaltan Nurdan hanım’ın tadına doyulmaz sohbetine aşinayım ama sizinle karşılıklı söyleşmeye ilk kez bu kadar yakınlaşmıştık,üzüldüm:( Bir dahaya inşallah!

    Çok değerli 10 marifet ailesi naçizane boyamalarım için söylediğiniz güzel sözler için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Severek boyuyorum ,içimden geldiğince yazıyorum . Değerli yorumlarınız güzel yüreğinizden …

    Kalın sağlıcakla!

  17. Harika olmuş,bayıldım,ellerinize sağlık,ne kadar güzel düşünmüşsünüz böyle.Banyonuzda da yeri hazırmış sanki.İyi günlerde kullanın :)

  18. sevgili evimi seviyorum-colette, aldığım duyumlara göre sizde peri annelik varmış. dere kenarından bir kaç kurbağa bulsam yakışıklı prense çevirir misiniz? sohbet açan, güzel, sihirli bir dolap yaptığınıza göre sizden başka sihirler de bekler oldum umutsuzca :)

  19. Vallahi sevgili Filiz bunu söyleyene sormalı. Pek tatlı,pek muhabbetli sevgili Nurdan hanımcığım lütfetmiş.
    Sizdeki bu tatlı dil, keskin zeka varken tüm prensler kurbağa olup öpülmeyi bekler gibime geliyor.

    Dolap bahane sohbet şahaneymiş gerçekten de. O halde en kısa zamanda evde dolap, masa ,sandalye ne varsa bulup boyamalı :)

    Güzel bir hafta sonu dileklerimle!