Barbie Takı Kutusu

-
Barbie Takı Kutusu
Barbie Takı Kutusu

Küçük kızların vazgeçilmez tutkusudur Barbie. Okul çantalarının, kalemlerinin, defterlerinin üstü barbie bebeklerle süslüdür. Oda dekorasyonu da nasibini alır. Yatak örtümüz, perdemiz duvar stickerlarımızda hep barbie. Yavaş yavaş genç kızlığa adım atılmaya başlayınca çok çocuksu gelmeye başlar. Artık okul gereçlerinde barbie yoktur. Duvardaki barbie resimleri sökülür ya da üzerine başta Kerem Cem olmak üzere bir çoğunu tanımadığım pop ya da rap artistlerinin resmi asılır. Birkaç yıl önce yaptığım bu takı kutusunu kızım şimdilik zevkle kullanıyor. Ama bir gün gelip anne üzerini Sagopa(rapçi)’lı dekopajla yenleyelim diyecek diye de bekliyorum.Kutunun yapımına gelirsem beyaz astar boya sürdükten sonra istediğim renklerde boyadım. Barbieleri dergilerden kesip tutkalla yapıştırdım. Burada derginin kağıdı önemli. Uygun bir kağıt değilse fotokopisi çekilerek uygulansa daha iyi olur.

12 yorum gelmiş

  1. nurhan8

    Merhaba;Kısınısın görüşlerine deger verdiginis için mükemmel bir anne olmalısınız..Gerçekten kısınıs çok şanslı.Onun anlamaya çalışmanıs sevdiklerini bilmeniz onu ne kadar murlu eder bilemessiniz..Kutu süper olmuş ellerinize sağlık..

  2. sesiber

    Çok güldüm yaaaa, teyze :))Teyze diyorsa annesine de benzetiyordur :)Çok sevimli bir çalışma, ben de oğluma küçükken winnieli yapmıştım, o zamanki favorisi oydu.

  3. kondor

    ANNESİNE BENZİYOR MU BİLMİYORUM AMA, ASLINDA ONLARDA HAKLI BARBİE BEBEK DEĞİL Kİ RESMEN KADIN..BENİMKİ DE ABLA DİYOR OYSAKİ DİĞERLERİNE BEBEK …DİYOR..

  4. ganeja

  5. kondor

    ganeja aslında yazmak istediğim anlattığın gibi birşeydi ama esohobinin emeğine karşılık sert bir çıkış gibi algılanmasından çekindim. Bende takığım hemde şiddetle ama naparsın ki kişisel çabalardan öteye gidemez önlemlerim nihayetinde herşeyde ve herde barbie var.elimden gelen sadece oda belir bir yaşa kadar barbieleri kızımdan saklamak.

  6. sesiber

    Sadece barbiler değil diziler, tv. programları da böyle. Çocukları dolayısıyla geleceğin gençlerini düşünmeye, yaratıcılığa değil sadece imaja dönük yönlendiriyor. Lego oynayan, puzzle yapan çocuk çok az. Büyükler oynuyor bunlarla.Off neyse destan yazarım bu konuda çok dertliyim, eskiden birey olarak düşünürdüm, şimdi (anne olduktan ve yaş ilerledikten sonra) toplum düzeyinde düşünmeye başladım ve bu da içimi karartıyor.

  7. esohobi

    jemand, nurhan teşekkürler..saatoniki teyze hoşuma gitti. Çok doğru söylemiş. sesiber neden yanlış anlayayım çok haklısın. Barbilerle bebek gibi oynamıyorlar zaten. Onların bir de erkek olanları var. Onlarla aile kurup giydirip takıp takıştırmak hoşlarına gidiyor. Sanırım her çocuk farklı. Benim kızım onları süslemeye bayılır ama saçına bir toka bile taktırmazdı. Yani ganeja nın dediği gibi parmak kadın (bu söz de hoşuma gitti) hiç olmadı.

  8. kondor

    ASLEN BU KONU AÇILMIŞKEN BİREYSELDE OLSA ÇABALARIMIZI ORTAYA KOYMAK LAZIM; LAKİN BUNDAN ÖTEYE GİTME ŞANSIMIZ YOK NEYİ SATIN ALMAYA KALKSAN BU TÜR AMBLEMLER ZORUNLUMUŞ GİBİ HER TÜRLÜ ÜRÜNÜN ÜZERİNDE. NE YALAN SÖYLEYEYİM EN KÜÇÜK AYRINTISINA KADAR O KADAR DA ÇEKİCİKİ BU OYUNCAK, ÇOCUKLARDA HAKLI. BARBEİ İLK TANIŞTIĞIM AN NASIL AKLIMDA CANLIDIR MESELA..NEYSE İŞTE BENİM YAŞI KÜÇÜK OLDUĞUNDAN ELİMDEN GELEN ŞU ANDA HAYATINA BU BU KÜÇÜK KADINI SOKMAMAK AMA ODA BİR YERE KADAR ÇÖZÜM. AY BİTMEZ BU KONU KAÇTIM

  9. ganeja

    Dediğim gibi dipsiz kuyu :/ Ama kişisel çabalar her zaman iyidir yıllar sonra bile meyvesini alırsınız.Tabiki şu parmak kadın meselesi genellemeydi.İstisnalar bişey eğiştirmiyor ama istisna olmak hep iyidir.Son söz: Çocuklar herzaman yaşlarının getirdiği gelişimleri yaşamalılar erken büyümek hiç kimsenin hoşuna gitmez, insanları dış görünüşleriyle yargılayan değerlendiren bireyler yetiştirmek gelecek için sakıncalıdır.Son. :) (Esohobi kişisel almamanıza sevindim sadece barbie yi görünce bir eğitimci olarak yaşadıklarımdan dolayı konuya şöööyle bir dokunmak istemiştim Yine de ellerinize sağlık kızınız için herne olursa olsun birşeyler yapmak zaten harikadır.)

Bir Cevap Yazın

Penguen ailesi dekupajlı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap pano

| | 0 Yorum

Video: edding’le ahşap kase nasıl boyanır?

| | 86 Yorum

Video: edding’le ahşap pano nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Sprey boyalarla ayna çerçevesi renklendirme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama posta kutusu modelleri

| | 0 Yorum

Ahşap boyama ürünler – Çisem Hobi

| | 0 Yorum

Mix media canvas tablo yapımı

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Doku çalışmalı ahşap boyama ekmeklik

| | 0 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum

Ahşap çanta dergilik yapımı

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum