Salı, Aralık 6, 2016

bebişlere patik…

20

yeni doğan bir bebişe yapabileceğim en iyi hediyenin patik olduğuna karar verdikten sonra başladım araştırmaya…tığ ile örnek aradım ama yapılışı olmayan yada bulduğum ama anlamadığım örnekler buldum…sonra şişle örmeye karar verdim ve başladım araştırmaya.işte buradan buldum bu örneği…şişle örgü örmeye yeni başladığım için bunu yapmaya tırstım ama başardım sayılır…bence ilk deneme için hiç de fena değil…sizce nasıl olmuş?bu arada bebişimizin annesi de çok beğendi:)

20 YORUMLAR

  1. seni yerim ben..allahım ne marifet küpüymüş bizim kız da ben uyumuşum..ama ben evvel ezel derdim bu kızda yetenek vaarrr,iş vaarrr..suç sende kusura bakma,takıkulübü dediysek illa da takı marifetlerini sergileyeceksin demedik ki!..bu 10 marifet de olmasa..ahh..

  2. oyy ben yerim o patikleri…çok kolaymış yaa ben çok örmeyi becern biri değilim sıkılıyorum napıyım…yiğenime başlıcam heemen çok basit gördüm….çok saol yaa…acayip işe yaradı

  3. nokturn ablacım sen yap bak ben neler örecem o bebişine:)suç sende demişsin çok kırıldım ona göre…ben yeni yeni şeyler ekledim forumumuza ama sende hala tık yok…bekliyorum öyle ablam bakıp da yorum yazacak diye:( temizlikten temizliğe uğruyon nerdeyse sahifeme:(ayrıcana söylediklerinle beni onure ettin…kocaman öptüm seni…cevcevcim önemli değil seninkini de görmek isterim…

  4. Neslim valla Nokturn haklı, ne cevherler varmış sende. İlk denemeye göre fazla bile güzel olmuş.Yürek dostum ben bir teyze olayım Alllllaaaaaahh neler yaparım sana. Canlı yayında bebek mevlütü bile okuturum ona :))

  5. benim bitanecik kerdeşim,dostum..canlarım benimmm… neslişimm canım ara ara girip bakıyorum o bölüme,yorum yazmıyorum ama bakıyorum bazen..sesimmm hemen seninle paylaşırım sanırım ilkin…:)sonra da onu isterim bunu isterim,duygu sömürüsünün kralını yaparım artık:=)

  6. çok şık.bende bu hafta ördüm bundan.hala patiği dedim.8 ay sonra hala olacağımdahttp://nagice.blogspot.com sitemde yayınladım

  7. nagice bloğuna en sık girdiğim blogculardansın..(beş parmağı geçmez zaten adını sanını bildiklerim)çok güzel örneklerin var..teşekkürler..

  8. teşekkürt ederim nokturn.her zaman beklerim.amacım bildiklerimi herkesle paylaşmak.tabi suistimal eden blogcular-insanlar hariç..sitemede yorum yada eleştiri yazarsanız uğradığınızı anlarım:)

  9. işte benim özürüm de bu:bloglara yorum,not bırakmak!… Yapmaya çalışacağım girdiğimde:)) Bİliyor musun,modelini senden aldığım bere ve eldivenlerimi öyle zevkle kullanıyorum ki…hatta kaç tane hediye yaptı annem onlardan gören çok beğendi çünkü…

  10. sevgili nokturn buna daha da çok sevindim.paylaştığım ürünlerimin yapılması ve kullanılması çok sevindiriyor beni.dilerim yeni örneklerimle hep sizlerle olurum..yorum kısmı tabiki tercih.c-box a slm yazman gimiş olduğunu gösterir ya benim yada diğer ziyaret ettiğin sitelerin.işte bu bi slm bile ne kadar çok sevindiriyor insanı dostları tarafından ziyareti…

  11. eminim öyledir kendimi düşünüyorum, elbette benim de çok hoşuma giderdi gerçekten minik bir selam dahi olsa..tamam nagice sınırlarımı zorlayacağım:)