Salı, Aralık 6, 2016
Becerekli Kızımdan Hediye Kutusu

Becerekli Kızımdan Hediye Kutusu

3

ahşap boyama
11 yaşındaki kızım babasına doğum günü için hediye kutusu boyadı. Büyüdüğünde blog açıp, benim bloguma rakip olacak gibi görünüyor:) Hem kutuyu yaptı hem de hediye ambalajını hazırladı. Ben ufak tefek destekler verdim. Bakalım beğenecek misiniz?

ahşap boyama

elişi çalışmaları

elişi çalışmaları

3 YORUMLAR

  1. nasıl beğenilmez ki? sadece kimin elinden çıktığını bilmek yeter. üstelik gerçekten de çok güzel olmuş. bravo kızınıza, annesine çekmiş belli ki ;)

  2. evimdeki mutluluklar ve shane beğeniniz için çok teşekkürler. Baba da beğendi. Bu arada shaneye  ayrıca teşekkürler. Bir süredir yazmak istiyorum.  Böyle bir paylaşım ortamı  yarattığınız için; size ve emeği geçenlere çok teşekkür ederim. İnsan birşeyler yapınca, görülsün, beğenilsin takdir edilsin istiyor ki; devamı için enerji olsun. Kendi adıma buradaki paylaşımlarımdan çok mutlu oldum. Tüm yapılan çalışmaları beğeniyle izliyorum. Tüm üyelerin yaratıcılıklarını görünce insan hemen malzemelere sarılıp birşeyler yapmak istiyor. Geçen gün (özür dilerim ismini bulamadım) üyelerden birisi; TV starına atfen; ‘yok artık’ diye bir yorum yapmıştı.
    Hakikaten öyle:) 
    Çok güzel bir paylaşım ortamı yaratmışsınız. Hiç yapmayi düşünmeyenleri bile; el işlerine teşvik edecek güçte bence.   Emeğinize sağlık. Burada  olmak güzel.