BENİM AHŞAP TUVALET KAĞITLIĞIM

-

burada ahşap boyama işlerini görünce bende heveslendim.gecen sene yaptığım işlerim;yeni taşındığım evin banyosunda tuvalet kağıtlık ile klozet arasındaki mesafe biraz uzun. malum biraz zahmetli oluyordubende bu çözümü buldum. hem güzel oldu hemde kullanışlı diger resimden de görüldüğü gibi altı da depo olarak kullanıldığından tuvalet kağıdı paketlerini saklamak için ekstra bir alana ihtiyaç duyulmuyor..

alt kısmıda deposu
alt kısmıda deposu

61 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Çok güzel olmuş valla bayıldım, ama bu tür tuvalet kağıtlıktan görmemiştim ( yani ham obje olarak ), İstanbul’a gidince bakayım bari çok hoşuma gitti :)

  2. SEMYIL

    beğendiğinize sevindim arkadaşlarım….uyuyang, klozet birazcık gözüküyor resmin sol tarafında.hem bu kağıtlık seyyar olduğundan herkes kendine göre yerini ayarlıyor…nalana,sibella,hobi mağazalarının ahşap bölümünde ham olarak satılıyor(pek fazla bende görememiştim ama)kadıköy’den almıştım..üzerindeki desenleri peçete dekupajı ile yaptım minik çiçekleride boşluklara serpiştirdim.

  3. cocuklacocuk

    bu tuvalet kağıtlıklarından ben de görmemiştim altının dolap oılması çok kullanışlı…ayrıca cok guzel boyanmış eline sağlık

  4. SEMYIL

    evet çocuklacocuk, ihtiyacım olmasada arada hobi mağazalarını gezmekten zevk alıyorum. böyle gezmeleriminbirinde dikkatimi çekmişti ama o zaman ihtiyacım yoktu .ta ki 1 sene evvel ihtiyacım olduğunda geldi. o zaman bende biraz aramıştım. sanırım pek popüler bir obje olmadı fazla üretilmiyor.ama istenirse bu mağazalara yaptırabiliyorsunuz..

  5. nalana

    SEMYIL diyor ki;di mi? embircim…. 50 sinden sonra hakkım:)))))

    hııım bizdenmişsin semyılcığım yyç gurubu kuralım mıYarım Yüzyıl Çınarları

  6. sesiber

    kondor

    ana çok mu sıkıştın uyuyang:)

    çok güldüm heee? cuk oturmuş.böyle güzel tuvalet kağıtlığı görmedim desem yalan olmaz. Ellerine sağlık semyıl.

  7. SUPERSKY

    semyıl ellerine sağlıksende hep ilginç şeyler buluyorsun.(anı defterleri gibi.)ben hiç bu şakilde kağıtlık görmedim nekadar dikkatsizim diye içimden geçiriyordum ama birçok arkadaş benimle aynı fikirde.Anı defteri içinde mesaj bıraktım aldığını umarım.

  8. cevcev

  9. nalana

    …SÜPERİİİİM…Allaha çok şükür iyiiim…hababam debabam devam tedaviye..

    cevcev hayrola ne tedavisi geçmiş olsun

  10. SEMYIL

    supersky, teşekkür ederim.evet mesajını aldım.sanırım mutabıkız. ben yapmaya başladım.bitince size bildirecem.Evet Cevcev bende nalana (yyc) gibi merak ettim desoramamıştım.geçmiş olsun.

  11. SEMYIL

    Aaaaa kriizantem aklınla BİN yaşa valla ne güzel olur.hiç aklıma gelmedi.hemen peçetelerimi araştırayım kalan parça varmı unuttum

  12. SEMYIL

    o saatten beri peçeteleri arıyorum. bir sürü pecete var amaburada kullandığım peçeteden kalmamış :((şimdi kafama da takıldı p.tesi ilk iş hobi marketlere bakmalı.belki bulurum. çok eskiden almıştım.aslında küçük bir yerde denemeli belkide olmaz. çünkiklozet kapağı bir nevi plastik. ayrıca çok sık deterjanlasiliniyor.

  13. SEMYIL

    esinselcim bu ilk yazılarımdan. dikkat çekmemişim :((nazesen e hatırlatayım dedim ama o yine farketmedi :)))

  14. kriizantem

  15. SEMYIL

  16. SEMYIL

    :(((((((şimdi eve geldim ama pecete bulamadım :((((ama bir umut var. sürekli alışveriş yaptığım yer”bulabiliriz”dedi. bulunca haber verecekler.iş beklemeye kaldı.ah kriizantem ,nasılda kanıma girdin. illa denemeliyim.

  17. kriizantem

    Bende tam soracaktım şimdi ,peçeteyi buldun mu diye:) Benzer peçete yok mu , ona yakın birşey , onunla yap. Bende hevesle bekler oldum:)

  18. SEMYIL

    kalp kalbe karşıymış :)bezerini buldum. aldımda ama aynısı olursa daha güzelolur.çünki banyomda duvarlarda da el yapımı pano çiçek desenleri var. bu sefer her tarafta değişik değişik çiçekdesenleri çok karışacak gibi geldi.olmazsa elimdekileri denerim.

  19. nazesen

    evet en sonunda görebildim çok beyendim arkadaşım.Zaten senin bütün elişlerin itina ile yapıldığı için beyenmemek imkansız bence.Altında yedekleri koymaya da imkan olması çok iyi.Şimdi kendimi nasıl affettirebilirim diye düşünüyorum.Annem bir boyunluk istedi örüyorum.O arada 10 çeşit giyilen şaldan örmeye başlamıştım.bilgisayara da bakmadım değil ama unuttum demekki.Bağışla lütfen.Sevgiler

  20. dilevser

    Çok kullanışlı bişey bu, hem de çok şık olmuş.. Şuan bunu yapıp koymaya yer yok :( o kadar sıkışıkki banyo tuvalet kağıdı için yer yokyani o kadar.. Ama kendi evime inşallah:)

  21. nazesen

    Boyunluk bitti kızlar.Annemin genç kızlığında bir atkısı varmış içiçe geçen bitti amam görülmeye değermi bilmem çok sade peki resmini çeker koyarım arkadaşlarım sizi kırarmıyım hiç.

  22. miragex

    kullanışlı olduğundan şüphem yok,girdikten sonra tuvalet kağıdının bittiğini farketmek çok sinir bozucu :)))

  23. SEMYIL

    evet miragex en sinir bozucu şey.birde bittimi varmı takibinden de kurtuldum.Dilevser Allah gönlünün istediği gibisini verir inşallah.Nazesencim beni daha tanımadın mı? ben meraklı illa görücem. :)))

  24. SEMYIL

    sevgili dilevser, ben bunu yapalı 2 hatta 3 sene oluyor.bir kez bir hobi mağazasında görüp aklımda kalmıştı. ihtiyacım olduğunda bende bunu bulabilmek için bayagı aramıştım. istanbul- kadıköyden almıştım o zaman.çok görülmüş bir model değil ama tarif edilirse yaptırabilirsiniz sanırım.

  25. dilevser

    Hmm teşekkür ederim SEMYIL.. Sanırım ben daha fazla arayacağım İzmir’ de bunu.. Şimdiden aramaya başlıyım ben.. :)

  26. birdost71

    sevgili semyıl ahşapları dolaşırken bu çalışmanızı gördüm.çok güzelve ilginç…klozeti boyadınız mı bu süre zarfında

  27. SEMYIL

    ilginize teşekkürler birdost71. bende hala zevkle kullanıyorum.klozet kapağını boyamaktan vazgeçtim. şöyleki okuldan birarkadaşımla düşüncemi paylaşmıştım.kendisi denemiş ancak zamanla aşınmalar ve bozulmalar olunca görüntünün çirkin olduğunu söyledi.malum tuvalet temizliğide önemli. bende bu konuda birazcık titizlenirim. (ovarak silinirse sanki daha iyi olur diye )iki günde hallederim korkusu ile vazgeçtim.

Bir Cevap Yazın

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum

Ahşap çanta dergilik yapımı

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap tepsi boyama ve dekupaj uygulması

| | 0 Yorum

Boyama ve basit dekupaj ile kutu süsleme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama simitçi sehpa ve gazetelik

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: MAKASIN DANSI

| | 5 Yorum

Çeyiz sandığı boyama

| | 0 Yorum

Deniz temalı aynalı ahşap tablo yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama takı dolabı

| | 2 Yorum

Ahşap tepsiye dekupaj, çatlatma ve stencil

| | 0 Yorum