30 yorum gelmiş

  1. sefa97

    ne oldu?nerde kullanacağız bunları?malikhanemizin kapılarını mı değişirken?açılış tarihi belli olamayan, moda evimde, paravan olarak mı?de get ya!çok pahalı bunlar, çoooooooooook!haberin var mı senin?

  2. kondor

  3. sefa97

    saat12 de ses yok;aynı ankara nın musluklarında, bu aralar çıkan ses gibi:tıssssssssssssss!istemem, istemem bana bişey yapmasın o!yorulmasın,kıyamam,sonar bide kırılırsa:(almayayım,sevdiklerimin bana hediye ettikleri şeylerin başına bi şey gelirse…ben yıkılıyorum valla..en son ablamın evime aldığı el yapımı abajur u, gelen misafir 3 yıl önce kırdı..inanmasın daha dün akşam yine aklıma geldi içim cızzz etti.sabah sen bu yorumu yazdın…!**********yerinde olmak istemesdim kondor:(canım ya,kırılan vitray, hem de baban yapmış…:(canınız sağolsun..bizde cam kırılması iyiye delalettir; derler,batıl inanç tabii..

  4. saatoniki

    Açıklamaları ve yapım tekniklerini okumadan hemen atlarsanız böyle olur işte…yapımı o kadar da zor değil efendim..koccaaa bi kapı falan yapmak gerekmez 20*20 bi çalışma yaparsın oturup eserine bakarsın..renkli camı nerden bulacam orada takıldım ben..yoksa cidden kolay yapmak bunu..

  5. canbug

    camı kendimiz boyasak olmaz mı?ankara da su sorunu bezdirdi insanları, perişan olduk. artık hamam günleri düzenleyeceğiz.

  6. sefa97

    yapımının zor olduğunu da kim söyledi ya,sen, dikkatli oku önce yazılanları,ben yapmaya heveslenmedim zaten,sadece çok pahalı dediydim cık cık…(şimdi atlarsın, sen zaten yapazsın filan….)

  7. saatoniki

    e atlamak olmasa bile sormak isterim.MÖ yaptığınız kanava işinden (onu da sizin yaptığınız şüpheli) başka var mı bir çalışmanız?

  8. kondor

    Ya saat12 benim babamın vitraylarda depremde kırıldıydı…bide o günlerin susuzluk günleri kova kova taşı yetmez ne çileydi be eşimin kolu çıkmış taşıyamaz (benim yüzümden dolabın altında kaldıydı depremde ) benim soluğum yetmez ayyy yazmıyacağım (neşemiz sollamasın şimdi) allahım sen bizim susuzluktan yana yüzümüze gül yarabbim….yahu saat12 benim yaptığım gezegen keşfi, sefanınki MÖ sanarsın yapıtların marifette taştı gidiyo …inanılır şey değil

  9. saatoniki

  10. sefa97

  11. sesiber

    O kadar da zengin işi değil. Şu anda dolar da düşük daha da ucuzlamıştır camlar.Üstelik puzzle yapmak kadar hatta daha fazla zevkli. fakat ellerinizde birsürü kesik oluşuyor ve özellikle limon sıkarken öleceğinizi sanacak kadar canınız yanıyor.Bizim vitraylar çok şükür ki depremden sağlam çıktı. 12cim teşekkürler bu güzel başlık için. Biz en son cam siparişi verdiğimizin ertesi günü kayınpederimi kaybettik. Hala duruyor camlarımız. Daha öncesinde evdeki eski sehpalara bile uyguladık. Harika oldular.

  12. saatoniki

    sesiberciim fotoğraf var mıdır ki? olsa şahane olur..di mi? cesaret gelir bana da….hatta yaparım belki de..ama nerde var renkli cam..?

  13. saatoniki

  14. saatoniki

    hahaha klonlanıyor mesajlar otomatik olarak..ne teknoloji be..nanoteknoloji çağında webden klonlama..acaba benden bi kaç tane daha klonlar mı site? amma eğlenceli olurdu..

  15. sesiber

    Tatile gidemeyenler dua edin susuzluk sizin şehri de vursun bol bol tatil yapın. Hafife döndü burası neyse, marifet ve iltifat modumda değilim. (suratsız smiley)

  16. kolsen

    nası yani yalnış mı anlıyorum bu nasıl bir mantık tatile gidebilmek için allahtan kuraklık mı talep edecez……….yok böyle bişey herhalde yorumu ben yalnış anladım böyle duamı olur….tatile gidebilecek adam zaten gider susuz bahanesine ihtiyacı yoktur…hadi kalsın burası ya yazmıycam ya nasıl mantık anlayamadım……..

  17. sefa97

    eeee pes, yani pes…..!allah kimseyi susuz bırakmasın…diyorum!hastahanelerdeki hastalarında, artık nasıl tatile gönderileceği konusunda, dahiyane fikirlerinizi de bekliyorum.

  18. canbug

    matık arama diyorsunuz ama, hatırlatırım mantıklı yaklaşımı(abuk subuk yorumlar filan diye siz yazmıştınız), imla kuralları, şive bozukluğu vs. siz şikayetciydiniz. şimdi; BU NE LAHANA, BU NE TURŞU SUYU! diyorum size. ha, şimdi de dersiniz ki, ben size demedim kolsen e dedim. OLSUN UMRUMDA DEĞİL KİME DEDİĞİNİZ.

  19. kolsen

    Daha bi şey demiycem kardeşim, canbug ve zuzuya denileceği demiş……..o anlamda demek istememiştim diyeceğine cemkiriyor birde.

Bir Cevap Yazın

saatoniki

Huzur, mutluluğun ağaçlara söylettiği hoş bir şarkıdır

Cam kumlama nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Oje ile cam şişe nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Kavanoz boyama mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Cam bardak boyama – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anlatımlı cam kavanoz boyama

| | 0 Yorum

Cam boyama ile kek fanusu yenileme

| | 0 Yorum

Cam boyama pembe reçellik yapımı

| | 0 Yorum

Kek fanusu nasıl boyanır, dekupaj uygulanır?

| | 0 Yorum

Cam boyama neon pembe reçellik

| | 3 Yorum

Cam boyama ve hamur kabartma ile süsleme

| | 0 Yorum

Akrilik boya ile kavanoz boyama

| | 1 Yorum

Kurdele detaylı cam kavanoz süsleme

| | 6 Yorum

Cam kavanoza dekupaj nasıl yapılır?

| | 5 Yorum