Perşembe, Aralık 8, 2016
Çeşit çeşit saksım oldu

Çeşit çeşit saksım oldu

11

Eskiden beri plastik saksılardan hoşlanmam. Seramikler de çok pahalı. Ben de ne yaptım? Yoğurt kovalarını boyadım. Bazısını stencil tekniği ile bazısını baskı ile bazısını canım nasıl isterse. Nasılsa hammadde bedava. Yalnız içlerini yat verniği çiçeklere zarar verebilir endişesi ile yarısına kadar boyadım, alt kısmı beyaz kaldı. Hem kovalardan, hem de sıkıcı saksılardan kurtuldum. Daha önce de burada yoğurt kovalarından saklama kabı yapmıştım.

11 YORUMLAR

  1. Saksılara bayıldım çok güzel olmuşlar…Ama daha çok mutfak için yaptığın saklama kaplarına baktım ve tamam dedim…bende kullanıyorum ve her seferinde hangisinde ne var diye açıp bakmak zorunda kalıyorum…İyi fikir,teşekkürler..Bende boyayıp,bulgur,pirinç yazacağım üstlerine daha kullanışlı ve güzel olacaklardır…paylaşımın için teşekkürler…

  2. çok guzel olmuş ama birşey sormak istiyorum akrilik boya ilemi boyadınız? bende boyadım ama plastik kovaya pek tutmadı kabuk gibi kalkıyor boya .Yardımcı olursanız sevinirim.

  3. Sevgili Beyaz Kelebek, evet akrilik boya kullandım. Bazı plastiklerde gerçekten kalkıyor, bazılarında sorun yok. Ama polisanın fiyatı daha uygun olan akrilik boyaları var. Üzerinde renklendirici su bazlı boya yazıyor. Bu boyalar diğerlerinden daha kalın. Ahşapta ve ince işlerde pek iyi durmuyor ama plastiğe daha çabuk tutunuyor. Ben yoğurt kovası boyamak için de pahalı boyalardan kullanmak istemediğim için aldım, daha kullanışlı oldu. Bir de iyi verniklemek gerekiyor. Kolay gelsin.