Cumartesi, Aralık 10, 2016
Daha yaratıcı, daha başarılı yıllara…

21 YORUMLAR

  1. Harika işler ve dilekler, sizi tanıdığıma ve yaptığnız güzel işleri bizimle paylaştığınıza çok memnunum. Ben de size sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yıl diliyorum :)

  2. Hoşgeldiniz aramıza,atölyenize bayıldım,yaptığınız işlere ve bloğunuza da ….en çok ilgimi çeken 1.resimdeki eve .Ben rölyef kursuna gidiyorum bu evler neden yapılıyor öğrenebilirmiyim? ahşap evlermi?

  3. yeni yılın ilk sabahında herkese günaydın demek istiyorum..burada bulununan herkese teşekkür ediyorum..sayenizde çok şey öğrendim..inşallah 2009 da da hep beraber oluruz…dahaa çok şeyler öğrenme imkanım olur…:))

  4. Az önce blogunuzu gezdim, birbirinden harika işler yapmışsınız. Ayrıca güzel atölyenizde çok sıcak bir ortam da oluştuğu da belli oluyor. Bende Ankara’lı biri olarak umarım birgün uğrama şansı bulurum atölyenize. Bütün bu yaptıklarınızı yakından görmek ve tabii sizinle de tanışmak isterim. Sizi tebrik etmekten başka söyleyecek söz bulamadım. Yeni yılınızı da kutlarım.

  5. herkese güzel yorumlarından dolayı teşekkür ediyorum. Daha sağlıklı, yaratıcı, üretken ve mutlu bir sene diliyorum

  6. ece ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. harika bunlar bayıldım. işten ayrıldım,(şimdilik)ve 5 gündür tansiyon düşüklüğü ve raflü yüzünden evde yatıyorum …. ne sana ne arkadaşlara ne buraya nede bloğuma gelebildim….:(((en yakın zamanda ziyaretine gelicem .. yeni yılın sağlık huzur ve mutluluk getirsin .

  7. Ben yeni katıldım aranıza 1 yıldan fazladır takip ediyorum burayı, samimiyetiniz ve yaptığınız işler çok hoşuma gitti. Kimse hoşgeldin dememiş :((

  8. Kriizantem seni yeni görüyorum.Demez olurmuyuz hiç.Hoşgeldin.Dilek geçmiş olsun canım noldu sana böyle.Evde oturmak yaramamış.Dinleneceğine büsbütün hastalanmışsın. Çok geçmiş olsun canım. Dikkat et kendine. Nursenaya kim bakacak yoksa.

  9. Kriizantem hoşgeldiniz, ece hanım renkli çalışmalarınızla içimizi renklendirmeye devam ediniz. çok güzeller

  10. ece hanım çok hoş ve güzel işler elleriniz ,elleri dert görmesin.dilekcim sanada geçmiş olsun canım kendine dikkat et :(kriizantem sizde hoş geldiniz aramıza :=)

  11. sevgili ece aymer, size rastladığım için çok mutlu oldum. Çalışmalarınızı hayranlıkla izledim ellerinize sağlık.

  12. Bloguma yazı yüklemekten sizlere hep geç cevap veriyorum…asyayaren yanlış mı anladım, bize mi uğrayacaksın gerçekten, seni çok tanımak istiyorum…Kriizantem, sana da merhaba…Diğerlerinin de güzel sözlerine binlerce kez teşekkürler…

  13. muhteşem çalışmalarınızı heyecanla bekliyoruz ececim,Asyacım Ankara’ya gelirsen habe verde bende seni göreyim.