Daha yaratıcı, daha başarılı yıllara…

-

Herkese çok daha başarılı, daha yaratıcı, en önemlisi sağlıklı bir yıl diliyorum. Bu sene yapılanlardan bazılarını bu mozaik resimde sizlerle paylaşmak istedim. Devamıburada

21 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Harika işler ve dilekler, sizi tanıdığıma ve yaptığnız güzel işleri bizimle paylaştığınıza çok memnunum. Ben de size sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yıl diliyorum :)

  2. nazesen

    Hoşgeldiniz aramıza,atölyenize bayıldım,yaptığınız işlere ve bloğunuza da ….en çok ilgimi çeken 1.resimdeki eve .Ben rölyef kursuna gidiyorum bu evler neden yapılıyor öğrenebilirmiyim? ahşap evlermi?

  3. aydin gelini

    yeni yılın ilk sabahında herkese günaydın demek istiyorum..burada bulununan herkese teşekkür ediyorum..sayenizde çok şey öğrendim..inşallah 2009 da da hep beraber oluruz…dahaa çok şeyler öğrenme imkanım olur…:))

  4. boncuk hanim

    Az önce blogunuzu gezdim, birbirinden harika işler yapmışsınız. Ayrıca güzel atölyenizde çok sıcak bir ortam da oluştuğu da belli oluyor. Bende Ankara’lı biri olarak umarım birgün uğrama şansı bulurum atölyenize. Bütün bu yaptıklarınızı yakından görmek ve tabii sizinle de tanışmak isterim. Sizi tebrik etmekten başka söyleyecek söz bulamadım. Yeni yılınızı da kutlarım.

  5. ece aymer

    herkese güzel yorumlarından dolayı teşekkür ediyorum. Daha sağlıklı, yaratıcı, üretken ve mutlu bir sene diliyorum

  6. asyayaren

    ece ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. harika bunlar bayıldım. işten ayrıldım,(şimdilik)ve 5 gündür tansiyon düşüklüğü ve raflü yüzünden evde yatıyorum …. ne sana ne arkadaşlara ne buraya nede bloğuma gelebildim….:(((en yakın zamanda ziyaretine gelicem .. yeni yılın sağlık huzur ve mutluluk getirsin .

  7. kriizantem

    Ben yeni katıldım aranıza 1 yıldan fazladır takip ediyorum burayı, samimiyetiniz ve yaptığınız işler çok hoşuma gitti. Kimse hoşgeldin dememiş :((

  8. boncuk hanim

    Kriizantem seni yeni görüyorum.Demez olurmuyuz hiç.Hoşgeldin.Dilek geçmiş olsun canım noldu sana böyle.Evde oturmak yaramamış.Dinleneceğine büsbütün hastalanmışsın. Çok geçmiş olsun canım. Dikkat et kendine. Nursenaya kim bakacak yoksa.

  9. 1gece

    Kriizantem hoşgeldiniz, ece hanım renkli çalışmalarınızla içimizi renklendirmeye devam ediniz. çok güzeller

  10. nrhnmrl

    ece hanım çok hoş ve güzel işler elleriniz ,elleri dert görmesin.dilekcim sanada geçmiş olsun canım kendine dikkat et :(kriizantem sizde hoş geldiniz aramıza :=)

  11. natuska

    sevgili ece aymer, size rastladığım için çok mutlu oldum. Çalışmalarınızı hayranlıkla izledim ellerinize sağlık.

  12. ece aymer

    Bloguma yazı yüklemekten sizlere hep geç cevap veriyorum…asyayaren yanlış mı anladım, bize mi uğrayacaksın gerçekten, seni çok tanımak istiyorum…Kriizantem, sana da merhaba…Diğerlerinin de güzel sözlerine binlerce kez teşekkürler…

  13. embir

    muhteşem çalışmalarınızı heyecanla bekliyoruz ececim,Asyacım Ankara’ya gelirsen habe verde bende seni göreyim.

Bir Cevap Yazın