edding kalemleri ile not panosu hazırlama

-

edding kalemleri ile her yüzeyde boyamalar, süslemeler yapabiliyoruz biliyorsunuz. Metal yüzey de bizim favorilerimizden biri. Bu defa aldık bir metal tepsiyi, önce edding kalıcı sprey ile birkaç kat boyadık. Böylelikle tepsinin eski yüzeyinden eser kalmadı. Daha önceki birkaç çalışmamızdan da bildiğiniz gibi (burada önceki spreyli işlerimize link vereceğiz), edding kalıcı spreyi dikkatlice, mümkünse açık alanda uygulamak gerekiyor. Biz bu sefer bu tatlı pembe rengi seçtik. Tepsinin kenarlarını da pembe bir bantla kapattık. Böylesi çok hoşumuza gitti.
Bundan sonrası işin daha da zevkli kısmıydı. Tamamen kurumuş olan pembe tepsimizin üzerine edding 755 numaralı kaligrafi uçlu kalemlerle bir yazı yazdık ve çok sevdiğimiz edding 750 numaralı kalemlerle de basit desenler çizdik. Bu bir not panosu olduğu için “bunları hatırla” demek bize anlamlı geldi. edding sprey ile boyanmış yüzey üzerinde kalemler çok güzel uygulandı ve sonuç da bizi her zamanki gibi mutlu etti.
edding kaligrafi kalemleri ile güzel yazı yazarken dilerseniz kurşun kalem ile çok hafif bir ön desenleme yapın, onun üzerine kalemi uygulayın. Biz tüm bu işlemlerden sonra eski tepsi, yeni not panomuzun üzerine birkaç da magnet ekledik ve kullanıma açtık bile. Size de öneririz.

Bir Cevap Yazın

shane

Porselen tabak boyama – diy

| | 0 Yorum

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Parlak pullu dekoratif kaftanlar

| | 2 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Saksı boyama, yenileme örneği

| | 2 Yorum

Bıyıklı porselen bardak

| | 0 Yorum