edding’le metal tepsi boyama

-

Elinizde metal bir tepsi var diyelim, artık yıprandı. Ya da sıkıldınız. Veya hediye geldi, desenini, rengini pek beğenmediniz. Ne yapacaksınız? Söyleyelim: Önce edding kalıcı sprey boya ile üzerini tamamen farklı, çarpıcı bir renkle kapatacaksınız. Sonra da üzerini edding 755 ve 753 kaligrafi uçlu metalik renkli kalemler ile istediğiniz gibi süsleyeceksiniz. Yazılar yazabilirsiniz, desenler çizebilirsiniz… Elinizde bambaşka, kendi keyfinizce yeniden şekillendirdiğiniz bir tepsiniz olacak. Nasıl fikir? Biz size örnek olsun diye bir tane çalışma yaptık.

edding permanent spray (kalıcı sprey) ile çalışırken dikkat etmeniz gereken şey, boyayı solumamak, boyama yaptıktan sonra içeriyi havalandırmak, boyanacak yüzeyin altına ve boyanmasını istemediğiniz yerlerin üstüne gazete kağıdı sermek. Boyama yaparken bir maske ve gözlük takabilirseniz hele, harika olur. spreyi iyice çalkalamak, güvenlik halkasını çıkartmak ve 25 cm mesafeden dikkatli bir şekilde sıkmak gerekiyor. İnce yüzeyler halinde sıkıp, kurumasını bekleyerek yeni katı sıkmak iyi sonuç veriyor. Sonuca hayran kalacaksınız. Biz bayıldık. edding permanent spreyin kullanımı ile ilgili tüm detaylı bilgiyi buradan da edinebilirsiniz bu arada.

edding permanent spray

Mutlaka deneyin, sonuca eminiz siz de bayılacaksınız.

Bir Cevap Yazın

shane

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum