Pazar, Aralık 4, 2016
Embir Elinde Kutularla Döndü

Embir Elinde Kutularla Döndü

36

Uzun bir aradan sonra merhaba marifet kasabası, embir yuvaya dönüş yaptı :)) Ayyy hepinizi çok özledim. Eğer sizlerde beni ve yaptığım ya da bulduğum çalışmaları özlediyseysiniz sıkı durun başlıyoruz.Fasülye konservesini kullanınca dedim ki arkadaşlarım bunları güzel güzel boyadılar bende atmayım da tenekenin çehresini değiştireyim. İşte sonuç böyle oldu. Yapılış detaylarını embir‘de bulabilirsiniz. Öpüldünüz efendim :))

36 YORUMLAR

  1. hoşgeldiniz,ben kısa bir süredir sitede aktifim ,ama çok uzun zamandır da takipteydim.Yaptıklarını en beğendiğim insanlardan biriydiniz.Bu kediciklerde çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.

  2. teşekkürler arkadaşlar, beğenmenize sevindim. Tuanaderin sizde hoşgeldiniz :)Bir iki gün daha çok yorum yazamayacağım ama daha sonra benden kurtulamayacaksınız :))

  3. Embir hoşgeldiniz ve elinize sağlık. Bu çalışmayı dün bloğunuzda da görmüştüm, çok şeker. Bir de kazağınızı keçeleştirerek yaptığınız kırmızı çantanıza bayılıyorum bir kırmızı delisi olarak :)))

  4. valla bi beş yıl daha siteye uğramasan olur. yazdığın 875 yazı ile pillinetworkun ocağına incir ağacı diktiğin yetmezmiş gibi 5000 küsür yorumu da hiiiç üşenmeden yazmışın. pes ki hem ne pes. :) lalamın kafama vurarak bellettiği âdab-ı muaşeret kuralları gereği “özlemişim yav” demeden de olmas.

  5. HOŞGELDİN CANIM EMBİRCİM. NE DİYEYİM :)))DÖNÜŞÜN MUHTEŞEMMMM OLMUŞ :))))embircim sprey vernik deyince hemen aklıma “gazetelik”geldi bak neeeeerden nereye gelmişiz :)))ellerine sağlık çok güzel olmuş ve de peçete gibi hiç durmuyor:)))

  6. hoşgeldin embircim,bende özledim:))) bir daha böyle uzun uzun kaybolma olur mu? ellerine sağlık,kutuların da çok güzel.

  7. Hoşgeldin sefalar getirdin embir:)Kutular çok şeker olmuş ellerine sağlık. Mutfakta, kepçeleri, servis kaşıklarını falan koyarsın içine diye geçti aklımdan.

  8. Kutunuz çok hoşuma gitdi.Süper olmuş. Peçeteyi nereden aldınız yani markası falan ben kedileri çok severim.Bu peçete gi hiç görmemistim. Bilgi verirseniz sevinirim.Ellerinize sağlık…

  9. Hoşgeldin Embir. Ara ara bloğuna bakıyordum ne zaman dönücen diye. Bunları görüncede çok sevindim. İnsan 10 Marifetin müptelası oluyor. Yaptıklarını beğenerek izliyorum. Bu konserve kutularıda çok güzel olmuş. ellerine sağlık :)

  10. HOŞGELDİN… ve eline sağlık.. ayağının tozu ile harika bir çalışma sunmuşsun bizlere..teşekkür ederim..hadi bakalım rast gele diyelim..:))sevgiler selamlar..

  11. bende peçete yapıştırma olayını uygulayacağım teşekkürler bu zamana kadar hiç düşünmemiştim teşekkürlerbu arada çok şeker olmuşlar ..

  12. ayy ayyy ayyy teşekkür ederim efendim. Ne kadar güzel yorumlar yazmışsınız.Peçeteyi sosyete pazarından almıştım diye hatırlıyorum sanırım paketi 75 kr idi :)) (yanlışta hatırlıyor olabilirim) beğendiğim peçeteleri alıyorum. Bir çekmece peçetem oldu :))

  13. minnosum diyor ki;aynı peçeteden bende de var.fikrini çalıcam embircim

    benim saksıya kardeş gelecek yaşasınnnn…Nurhancım teşekkür ederim.

  14. aaa ben bunu görmemişim, canım süpersin, saksılarımız ikiz olmuş, bende diyorum alla alla benim yaptığım saksı değil mi bu :)) emeğine sağlık.