Geri dönüşüm çocuk masası

-

Bakın bu eski püskü şey, nasıl da kullanışlı bir şeye dönüşüyor. İnanın ne diyeceğimi bilemediğim için ŞEY diyorum ancak :) Geri dönüşüm çocuk masası diyelim biz buna. Çpl canlı bir yeşil renge boyanmış, güzel minderler eklenmiş, çocuklar için şeker bir masaya dönüşmüş. Bayıldım. Eskileri hemen atmayalım, önce biraz düşünelim, nasıl yeniden kullanabiliriz diye. Bu iyi bir örnek. Böyle eski mobilya yenileme çalışmaları için genellikle biraz hayal gücü yeterli oluyor. Tabii biraz da zımpara ve boya.

Editör notu: Kaynak link zaman içinde yok olduğu için kaldırmak zorunda kaldık. 

38 yorum gelmiş

  1. nalana

    arkadaşlara karşı ayıp olmasın ama ben bunu bulsam,tozunu alır,neskafeyle bir güzel boyasını tazeler olduğu gibi kullanırdım.Eski şeylere bayılıyorum ,eskiden de severdim ama şimdi değiştirme arzusu duymadan kullanmak istiyorum.Kendim de eskidiğimden mi acep?

  2. aslimavi

    eski şeyleri bende seviyorum nalan hocam, ama bunun mutlaka bir degişiklige ihtiyacı varmış bence :)ve rica ederim ne eskisemi ya :)) gençlerde sever bence, eski eşyaları.. tskler

  3. aslimavi

    senin adın Mustafa benim adım Mustafa…diye devam eden :)) bende merak ettim cidden kimdir :))Baharım tskler :)) favorim cevaplamış :)

  4. gunesedogru

    Kemal İsmini Nasıl Aldı?- ” Oğlum senin de ismin Mustafa benim de. Bu, böyle olmayacak, arada bir fark bulunmalı. Bundan sonra adın Mustafa Kemal olsun. ” O zamandan beri ismim gerçekten Mustafa Kemal oldu.

  5. asilkan35

    bunun aynısından bende vardı 2 li koltuk kanepesi benimkide eskimişti yan kolları çıkardım ve puf yaptım böylede çok güzel olmuş özellikleri küçük çocukları olanların çocuk odasına koymaiları için mükemmel bir dönüşüm

Bir Cevap Yazın