14 yorum gelmiş

  1. Benim her gördüğümde laf atarım diye peşinen şerh düştüğüm işlerden biri daha burada gülümsüyor Mehtap hanım!

    İnce zevkinize ve renkleri karmada ki ustalığınıza buradan da şapka çıkarayım izninizle :)

    Sevgiler,

    Not: İki keçi bir köprüde dahi geçinemezken; sizin iki horoz her çöplükte hep ahenk ve zerafetle geçinip gidiyorlar pek bi güzel! Maşallah onlara:)

  2. mhtpkaya

    Sevgili Nurdan hanım sizin bu övgülerinizden cesaret alıp horozlu bir kaç adet daha çalışma yaptım en kısa zamanda paylaşacağım,Benim horozlarım çok uslu onları seviyorum.
    Sevgiler..

  3. zulaltan

    mehtap hanım, bir kümeste iki horoz olur mu kavga çıkar be ya !! zaten kavga etmeye niyetlenmiş bir havaları var. hem de ekmek sepetinde iki horoz bu ekmek kavgası bitmezzzz :) çok başarılı buldum her zaman ki gibi harika olmuş :) arada kötü bir ürün çıkarsanız çok şaşırırm ki bu imkansız :)

  4. Sevgili Zulaltan,

    Bu horozları 1 haftadır yakın takibe aldım; onlar ütopik horozlar! Burası benim çöplüğüm, sen – ben, kızlar benim, ekmek benim, darı benim gibi polemiklere girmiyorlar. Mezhep kavgaları da yok!

    Öyle durduklarına bakmayın; yedikleri ekmeğin parasını kim ödeyecek tartışması onların ki! :) :) :)

    Hamiş: Mehtap hanım; umarım buradan laf atıyorum diye kızmazsınız :)

  5. Lafonten’ den ve Ezop’ tan alamadıkları dersleri, bakarsınız Mehtap hanımın horozlarından alacakları tutar; belli mi olur? :)

  6. zulaltan

    nurdan hanım, bu horozlara da bir hikaye yazar lafonten’i geçersiniz kim bilir :) sizde bu güzel hayaller ve yetenek olduktan sonra bu iki horozda hayat bulur sizin cümlelerinizde :)

  7. mhtpkaya

    Yeğenimin evlilik hazırlığı yaptığı bu günlerde bende çok yoğun olmama rağmen buraya bakmaktan kendimi alamıyorum hepinizi çok seviyorum yorgunluğumu alıyorsunuz.Sevgilerimle..

Bir Cevap Yazın

Cam şişeye kolay transfer uygulama

| | 0 Yorum

Video: Dekupajlı minik tepsi nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekupajlı ahşap poşetlik

| | 0 Yorum

Birbirinden güzel dekupaj fikirleri

| | 0 Yorum

Dekupajlı ahşap simitçi sehpası

| | 0 Yorum

Video: Soft transfer ile dekupaj nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap tepsiye kolay transfer nasıl yapılır?

| | 6 Yorum

Ahşap kutu üzerine kolay dekupaj yapımı

| | 0 Yorum

Dekupaj ile eskileri yeniliyorum

| | 0 Yorum

Kavanoza dekupaj nasıl uygulanır?

| | 0 Yorum

Ahşap boyama dekupajlı ekmeklikler

| | 0 Yorum

Ahşap boyama – zor transfer tekniği

| | 3 Yorum