İşte karton kutudan mutfağımız

-

karton kutudan mutfak
Tasarım ve yapımı bana ait ;) Yapım aşamasının resimleri olmasa da ayrıntılı anlatımı ve diğer resimleri blogumda :)

18 yorum gelmiş

  1. deliisibunlar

    Çok güzel,kartondan ben de buna benzer şeyler yaptım ama bizim 2 canavar:)) aynı gün alt üst ettiler:)))) onun için daha güçlü bir malzemeyle tekrar yapıcam :)
    Umarım sonu bizim eşyalara benzemez.Fikrinize ve ellerinize sağlık, ii günlerde kullanın.

  2. zulaltan

    duru’nun iç mimar annesi diyelim artık size mütiş güzel olmuş :) lezzetli yemekler yapar artık küçük duru güle güle kullansın :) ellerinize sağlık

  3. durununannesi

    Neslihan hn : cok tesekkurler.
    Deliisibunlar: tsk ederiz.. yok sanirim olmaz gibi geliyo cunku ikea daki mutfakla her gittigimizde zor vedalasiyorduk simdi benzerine sahip olunca cok dikkat ediyo..:)
    Shane hn: benimde oynayasim gelio evde gorunce:)

  4. durununannesi

    Zuhal hn benim yapmak istwdigim meslekler arasinda ic mimarlik yada moda tasarimcilik.. Annem benim yetenegimi farkedip yonlendirseydi suan mali musavir olmaz cok zevk aldigim bu tarz isleri yapardim ben kendime 8 yasindayken kartondan barbie bebek evi yaptim:)

  5. ssserpil

    sızdekı cevherı kuzcukken kesfedememelrı cok yazık olmuş…:(( neyse sımdı bız faydalanalım becerılerınıden artık:))))

  6. durununannesi

    Evet oyle oldu biraz Serpil hn ama ben bunu acik acikta soledim lise caginda ben modelist olcem didim bana teyzelerim aaaa terzi mi olcen diye burun kivirdi:) neyssse gecikmis olabilirim ama hersey bitmis degil bundan sonra insallah;) degisik planlarim var ;)

  7. byalamode

    bende küçükken yeteneği keşfedilmemişlerdenim:)muhasebeci olmak üzereyken bırakıp stilist ve modelistlik eğitimi aldım ve terzi oldum:))çok mutluyum:)umarım sizin planlarınızda en kısa zamanda gerçekleşir………..elinize sağlık harika olmuş.çok severim bu tarz oyuncaklar üretmeyi.yakında bir barbi evi planım var.kısmet bakalım:))

  8. yagmuryurek

    hem çalışıp hem eve gelip iş güç vs yapıp hemde bu tarz hayalllerinizi gerçejkleştirebilmek :) işte yetenek bu ben anca yemek yap hazırla topla çay faslı biraz da uykucuyum galiba uyku … yetmiyor bile…. :)

  9. durununannesi

    byalamode çoook teşekkür ederim..Allahtan siz sıyrılmışsınız deli mesleğinden..Kimse yanış anlamasın ve alınmasın ama adamı gerçekten delirtir bu meslek..Zevk alıpta yapan bugüne kadar da tanımadım..Ama benimde hayallerim ve gelecek planlarım bu yönde…
    Bu arada barbie bebek evi benimde yapılacaklar listemde ama kızım onunla anlayıpta oynayacak seviyede değil henüz..minik minik oyuncaklar devrilince sinirleniyo çünkü :)..
    Siz yapın bakalım bende esinlenirim sizden;)

  10. durununannesi

    Yağmur yürek;
    Teşekkürler..Ya bende uyumaya fırsat bulsam uyuycam..ama bizim velet uyumuyo ki bende kendimi bunlara vurdum :P..Hani hep derler yaa gündüz bebeler uyumazsa dahada enerji geliyo diye bendeki de o hesap heralde :))))

Bir Cevap Yazın