Leopar Desenli Tepsi Ve Kutu

-
Cocukla cocuk
Cocukla cocuk

Bu tepsi ve kutunun yapılışı buradave çook kolay.

19 yorum gelmiş

  1. Bengi Abla

    bu desen bana her niyeyse hep itici gelmiştir .hoşlanmam pek fazla ne dekorasyon olarak evimde nede kumaş olarak üzerimde .önyargılı olmamak gerekirmiş demek ki :) kahverengi ile birarada oldukça uyumlu görünüyor .dekupaj çalışmalarında özle bir vernik kullanıyormusunuz ? benim çalışmalar bisüre sonra kabarma yapıyor . ıslak ve nemli ortamlarda kullanmama rağmen :(cam verniğinide kullanmaya cesaret edemiyorum .off ne yeteneksizim :)

  2. cocuklacocuk

    Beğendiğinize sevindik. Dekopaj için ozel bir vernik kullanmıyoruz, normal ahşap verniği. Dekopaj tutkalından sonra iyice yapıştırıp hava kabarcıklarının olmaması gerek, bununla ilgili bir sorun olabilir mi?Hiç de yeteneksiz değilsiniz yaptığınız çalışmalar çok guzel kendinizi bu şekilde üzmeyin lutfen.

  3. sefa97

    yok yok kıyamam, teşekkürler.benim ablam da sizler gibi birçok konuda beceriklidir. ama yaptığı birşeyi kesinlikle aile dışından birilerine veremez. verirse çok üzülür.bu nedenle deneyimliyim bu konuda. içtenliğinizden dolayı çok teşekkürler.bu sizin içtenliğiniz canbug a kapak olsun!(ayakkabı meselesi aklımdan çıkmadı hala…)bi şu askıyı da gönderse…………ne güzel yorumlar yapacağım …………..sevgiler

  4. sefa97

    bir de; bu leopar desenler, bana hep zenginlik, klasik tasarım ve böyle nasıl anlatsam ağır bir hava çağrıştırıyor. nedense………….evlerde dekorasyonda doğru yerde kullanıldığında çok hoşuma gidiyor. bu tepsi ve kutu hiç aklıma gelmezdi. çok güzel bir fikir olmuş.

  5. Bengi Abla

    genelde bu desen (enazından benim gördüklerim :))altın varağın fazlaca kullanıldığı tasarımlarla birleştirilir .hani zenginlik (!) havası var , abarttıkça abartırlar .elbette o şekilde beğenenlerde vardır . var ki yapılıyor dimi ama :) boşverin benimkinde zenginlik havası olmasın , daha mütavazi olsun , sevgili çocuklacocugun bu çalışmasında hoşuma giden noktada oydu , abartıdan uzak olması ,tekrar elinize sağlık :)hava kabarcığına özellikle dikkat ediyorum , zaten buyüzden tepsilerin tamamını kaplamaya cesaret edemiyorum ya :( kenarda ya da ortada ufak parçalar kulllanıyorum kenarlarından da boncuk boyasıyla geçiyorum .50kat vernik (cam verniği) kullanıcam birdahakine bakalım sonuc ne olacak :)

  6. saatoniki

    Bu leopar deseni var ya zuzu nun da dediği gibi rüküşlük,kokoşluk timsalidir benim için…öyle nefret ederim bu desenden…bengi nin yorumuyla şööle alıcı gözle bi daha baktım da ı-ıhh…uymaz bu iş bana..bak hemen koca gözlüklü koca küpeli bronz tenli,selülit+kilo var mı yok mu demeden olabildiğince açılmış,155 boyları olduğundan apartman topuk ayakkabı giymiş rüküşler dolanmaya başladı zihnimde..

  7. kondor

    yuu diyorum be saatoniki ne tasvir etmişsin ama bende sevmem leopar desenini seven için ii olmuş yalnızda benim tahammülüm yok almayayım…bu arada hoş geldiniz saat12 kardeş…canbug konuyu yolla hasarı benden demiyoduki ayakkabı konusunda sefa97 ben orayı anlayamadım böylede bişey varmış diyordu…hani öylesi bi tazminat durumu varsa konuyu beceremeyen yollayandan alsın hasarı iyi iş vallahi..:)..:)

  8. embir

    nokturn diyor ki;asyayaren diyor ki;şu leopar deseni bir ben sevemiyoum herhaldehı??

    bende hıı??Yine başarılı bir çalışmaya imza atmışsınız, tebrikler

  9. cocuklacocuk

    Leopar desen abartıldığı zaman hoş olmuyor gerçekten ama dekorasyonda ufak tefek objelerle kullanıldığında bir hoşluk katıyor..yani bizden hı hıı…!

Bir Cevap Yazın