Mavi, Çiçekli Medefe Sehpa

-
wood grainer tekniği kullanılarak yaptığım çiçekli medefe sehpam

bu sehpayı yapmak epeyce ugraştırdı diyebilirim. Nasıl yapıldığını blogumda okuyabilirsiniz.

18 yorum gelmiş

  1. nrhnmrl

    mavi olması zaten güzel olması için yeterli bir neden bir de üstündeki çiçekler eklenmiş ki uğraşmaya fazlasıyla değmiş ellerinize sağlık

  2. melektuana

    öncelikle beğeniniz için çok teşekkürler :) wood grainer gerçekten çok favori tekniklerimden biri. Hem de uygulaması son derece kolay, tabi ki wood grainer aparatınız iyiyse. İyiyse dememden pahalı anlamı çıkmasın. ben ilk olarak pahalı bir şey almıştım hiç kullanamadım. Sonra her tarafı kauçuk tarak gibi olan wood grainer aparatı buldum. Onunla yapabildim bu tekniği.sevgili nrhnmrl :) (çok zor bu nick) :) mavi evet kesinlikle benim de favori renklerimden biri… :)

  3. belgin41

    Sevgili Melektuana, bloğunuzu inceledim herbiri birinden şık çalışmalarınız var masanız ise çok başarılı o güzel ellerinize emeğinize sağlık.Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın…

  4. melektuana

    belgin41 :) yeni bir blogcu olmam dolayısıyla bloğumu beğenmeniz özellikle beni çok mutlu etti, çok teşekkür ederim :)sevgiler…

  5. melektuana

    mavisofra evet ben de maviyi çok seviyorum, senin de nickinden de anlaşılıyor mavi sevgin. hatta çok da hoş bir nickin var :)

Bir Cevap Yazın