Cuma, Aralık 9, 2016
Mutfak dolaplarınızı yenileyin

Mutfak dolaplarınızı yenileyin

8

Uzuuuuuunca süredir farkedilmeyen yokluğumu (!) yine güzel projelerle doldurmaya geldim:)

Eğer ki kirada oturuyorsanız, mutfak dolaplarınızdan sıkıldıysanız ve elbette ki ev sahibinizle de aranız iyiyse mutfağınıza yeni bir soluk getirmek hem ucuz maliyetli hem de çok keyifli… Kullandığım malzeme d-c-fix, yaklaşık olarak 1 günde bitirdik ve maliyeti 100tlden az. Detaylı anlatım için buyurun FATOJ‘a.

8 YORUMLAR

  1. bayıldım zaten sitenizde de yazmıştım. çok emek harcamışsınız ama değmiş doğrusu yeni uygulamalarınızı merakla bekliyorum. :)

  2. gerçekten çok güzel ve cici olmuş ,eski halinden çok çok daha iyi olmuş ve ayrı bir hava katmışayrıca inek çaydanlığın ve dolma biber tavalarına bayıldım

  3. ben kenar yerlerini yapmanıza ve düpdüzgün yapıştırmanıza ve zevkinize hayran kaldım evt eşyalarda çok güzel dcfix i nerden bulaliriz?

  4. ilk uygulamalarda biraz zorluyor ama sonra insan kendine göre kolay yol buluyor yaptıkça…dcfixi nereden bulabileceğinize gelince orjinali koçtaş’ta mevcut fakat 2metresi 12tl,arkadaşım izmirden aldı metresini 3tlden ilgilenen olursa numarasını bulabilirim sipariş üzerine kargoyla gönderiyorlar…

  5. harika olmuş çok özenli çalışmışsınız bayıldımmmm..bende yapmak istiyorum ama dediğiniz gibi d-c fix biraz fiyatlı bi ürün. bana izmir firmasının telini verirseniz çok mutlu olurum. şimdiden teşekkürler:)