Panjurlu ahşap kuş kafesimiz

-

el-yapimi-ahsap-kus-kafesi

Eşimle birlikte mubişlerimize ahşaptan kafes yaptık. Doğal olsun ve büyük olsun istedik. İçerisinde merdiven gibi eksikleri var henüz. Yavru olan yeşil muhabbet büyüdüğünde bir de yuva yapalım diyoruz. Minik yavruları için çocuk odası :) Oda imalathaneye dönüştü, fotoğraf çekmek için odayı süpürmeye bile sabredememişim :D

13 yorum gelmiş

  1. sakagun

    Görünüşü çok güzel olmuş ama muhabbetler o çubukları kırar. Bir komşumun da ahşap kafesi vardı. Muhabbeti çubukları kırıp kaçtı.

  2. okuyan

    çoook güzel olmuş…sizin ve eşinizin ellerine, emeğine sağlık…muhabbet kuşlarınız da çok tatlı, maşallah…annem de kuşları çok sever… muhabbet kuşları ve papağanları vardı bir zamanlar… bizim bir mavişimiz vardı *muhabbet* paçamızdan içeri girmeye çalışırdı, annem dantel yaparken parmağıyla oynardı:)şimdi hint bülbülü var:) serçe parmağım kadar kuş bir yaramaz görmelisiniz:)

  3. nalana

    ellerinize sağlık.Güzel olmuş.Sakagunun uyarısını dikkate alın da sonra üzülmeyin.Konuşuyorlar mı?

  4. aslimavi

    genelde kuş kafesleri küçük olur ve çok üzülürüm minicik kafesteki o kuşlara..bu büyük bir kafes olmuş biraz daha özgürlük hiç degilse ve çok güzel görünüyor. Ellerinize saglık

  5. GGuven

    Harika olmuş.. Böyle bir çalışma esnasında odanın temiz kalması mümkün mü? Benim çalışma odamı bir görseniz… İçinde ben bile kayboluyorum. Böyle bir çalışmayı eşinizle birlikte gerçekleştirmeniz çok daha anlamlı. Ellerinize sağlık.

  6. kirmizipatik

    teşekkür ederim :)evet bizde içeride daha rahat yaşamaları açısından büyük bir kafes oluşturalımla çıktık yola,sonra zararsız olsun doğal ortamlarına yakın olsun diye ahşap yaptık..hayır yemiyorlar ,zaten akşamları sürekli salıyoruz sanırım yeterli geliyor..gün içerisinde de biz olmadığımız için çıkmak sitemiyorlar..ama 2 gündür mubişlerimiz hasta :( iyileşmeleri için çaba gösteriyorum..

  7. kirmizipatik

    sakagun ince matkap uçları ile eşim deldi…ve o çıtaları esneterek geçirebildik,tabi ki biliyorum zararlı olacağını :)yeşil olanı yeni almıştık sanırım hasta olarak aldık,geri vermek yerine iyileştirmek istedik sonuçta can..ama maalesef uzun çabalarımız sonucu iyileşemedi ama mavi olanda başarılı olduk .. sanırım onun hastalığı yeni almış olmasından şanslıydı…şimdi yeni bir eşi var ve sağlıkları iyi şükür…

Bir Cevap Yazın