Patates baskısı değil, ayakkabı

-
ayakkabı baskısı
ayakkabı baskısı

Boyama, baskı işinden anlayanlar için güzel bir fikir diye düşünüyorum. Hele çocuklarla bu işi yapmaya kalkarsak, çocukların neşesini ve ayakkabıların alacağı hali düşünemiyorum..

17 yorum gelmiş

  1. canbug

    eh sefa97!ben ne diyeyim şimdi size? size uyduk, yaptık baskıları, boyanın cinsinden mi, nedir ayakkabıları 2 kez yıkadım hala boya çıkmadı. şimdi makinaya atıp uzun program yapacağım, yine çıkmazsa, lütfen 34 no iyi marka bir spor ayakkabı rica edeyim:)pardon unutmadan, çoluk cocuğun askısından yapmıştım ya, o nu en kısa zamanda(foto mak. dolayı) yollayacağım.

  2. sefa97

  3. saatoniki

    site yabancı dille anlatılmış. boyama, baskı işinden anlayanlar için güzel bir fikir diye düşünüyorum. hele çocuklarla bu işi yapmaya kalkarsak, çocukların neşesini ve ayakkabıların alacağı hali düşünemiyorum…………..

    düşünemediğniz nasıl da belli olmuş….daha ilk yorumda kafanıza dank etmiştir herhalde…eee işte Allah ın çeşit çeşit yarattıkları var..kimine aklı fazla vermiş kimine az…yalnız düşündüm de fasi üzerinde ayakkabı baskı hiç görmedim..eski bir fasi ve ayakkabı ile deneyecem..sonuçları da burda yayınlarım sanırım..boya ne kullansak acaba..?

  4. sefa97

    kesinlikle ayakkabı boyası kullanmalısın. mükemmel sonuç yakalarsın artık(!)sonraaaaaaaaaaaaaaa;sana da bir fasi almam gerekir:)

Bir Cevap Yazın

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum