Peçete dekupajlı çekmeceler

-

Peçete dekupaj
Mavi desenli peçetelerle dekupaj yaparak ahşap çekmece süsledim. Tutkalım yoğunlaşmış, beni epeyce uğraştırdı. Hatalarına rağmen ortaya sevimli bir şey çıktığını düşünüyorum. Devamı burada.

11 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Evet ortaya çok güzel birşey çıkmış. Renklere ve düğme detaylarına ayrıca üstünde sizi çok uğraştırdığını düşündüğüm güllere hayran kaldım. Hiçte kötü olmamış bilakis nefis brşey bu :)

  2. zulaltan

    GGuven hanım niye görünmüyor diyordum meğerse ne zahmetli işlere girmiş :) çok güzel olmuş ben hiç bir hata göremedim :) çok güzel hatalar yapmışsınız galiba benim gözüme görünmüyor :) ellerinize sağlık çok şık duruyor :)

  3. zulaltan

    haha :D yapım aşamalarını okuyunca gülmekten öldüm peçeteyle savaş etmiş, suriye zabitlerine kadar gitmiş iş .bir de suriye zabit üniforması resmi koymuşsunuz:) suriyenin iç işleri sizin atölyeye kadar uzanmış :)

  4. zulaltan

    çok güzel olmuş hem de :) yapılırken komik bir hikayesi oluşmuş, ilerde gülerek anlatırsınız :) beni güldürdünüz allah da sizi güldürsün :) uyuz peçete ve suriye zabitlerine bittim :)

  5. GGuven

    :) Harikasın Zulal..O gün, aksilikler olsa da keyfimi bozmayıp çok eğlenmiştim ben. Bunu okuyanlara da yansıtabildiysem ne mutlu bana. Zaten amaç gülmek, gülümsemek değil mi? Teşekkür ederim harika yorumların için.

  6. GGuven

    Çok teşekkür ederim Şenay. Şekerleme gibi şirin şirin duruyor rafımda. Çekmecelerinde ataçlar, raptiyeler , kıskaçlar var. Çok fonksiyonel bir şey oldu gerçekten.

  7. GGuven

    Valla gözden kaçırmıştım Shane. İlgileneyim. Gerçi ben PErşemde akşamından itibaretn ken dışında olacağım ama elimden bir şey gelirse neden olmasın.

Bir Cevap Yazın

Cam şişeye kolay transfer uygulama

| | 0 Yorum

Video: Dekupajlı minik tepsi nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekupajlı ahşap poşetlik

| | 0 Yorum

Birbirinden güzel dekupaj fikirleri

| | 0 Yorum

Dekupajlı ahşap simitçi sehpası

| | 0 Yorum

Video: Soft transfer ile dekupaj nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap tepsiye kolay transfer nasıl yapılır?

| | 6 Yorum

Ahşap kutu üzerine kolay dekupaj yapımı

| | 0 Yorum

Dekupaj ile eskileri yeniliyorum

| | 0 Yorum

Kavanoza dekupaj nasıl uygulanır?

| | 0 Yorum

Ahşap boyama dekupajlı ekmeklikler

| | 0 Yorum

Ahşap boyama – zor transfer tekniği

| | 3 Yorum