Seramik hamurundan el izi

-

En sonunda kızımın el izini alabilmeyi başardım.Bi önceki denemem tuz hamurunda fiyasko ile sonuçlanmıştı.Ayrıntılar ve diğer fotoğraflarTiryaki Hobi’de..

10 yorum gelmiş

  1. banuca

    fındıkkurdum, çok güzel ve orjinal olmuş, ellerine fikrine sağlık, ama o kurdeleyi arkadan geçir bence, güzelliğini bozuyor…Tutturmak için büyük ataşları büküp bir tepeye, iki alta tak arkadan onları lastikle birbirlerine tuttur, sonra gene kurdele ile asabilirsin, böyle de bir fikir vereyim naçizane :)

  2. findikkurdum

    ama banu abla hamur artık baya sertleşti.çatlayacağından korktuğum için bişey takamıyorum.yoksa benzer bir fikir benim de aklıma gelmişti ama kuruduktan sonra tabi :)

  3. Figen abla

    fınfıkkurdum bak aklıma ne geldi ablam….bunun zemini var ya?yaparken çepeçevre delikler açsaydın….sonra kurdeleyi o deliklerden çepeçevre geçirseydin nasıl olurdu?ay anlatamıyorum…gösterebilsem mümkün olsa?bu çok cici ve çok anlamlı bir çalışma olmuş..ellerine sağlık can….

  4. findikkurdum

    alttaki şeriti biraz geniş tutmuşum o yüzden yukarıda kaldı,el izinin olduğu bölgeye denk geldi bir kısmı.onu küçültsem daha aşağıya denk gelir aslında.biraz daha güzel durabilir.el izinin olduğu bölge de daha iyi görünür.

  5. findikkurdum

    Figen abla diyor ki;fınfıkkurdum bak aklıma ne geldi ablam….bunun zemini var ya?yaparken çepeçevre delikler açsaydın….sonra kurdeleyi o deliklerden çepeçevre geçirseydin nasıl olurdu?ay anlatamıyorum…gösterebilsem mümkün olsa?bu çok cici ve çok anlamlı bir çalışma olmuş..ellerine sağlık can….

    figen ablacım fikir süper tabi ki.canlandı gözümde harika olurdu.ben aslında üst kısma iki tane çengel vida saplayacaktım,ama sanki hamuru taşımayacakmış gibi geldi.o çengellerden rajatlıkla asılabilecekti o zaman.

Bir Cevap Yazın

Barbie bebek evi yapalım

| | 4 Yorum

Kartondan Kızılderili şapkası yapımı

| | 0 Yorum

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum