Perşembe, Aralık 8, 2016

10 YORUMLAR

  1. fındıkkurdum, çok güzel ve orjinal olmuş, ellerine fikrine sağlık, ama o kurdeleyi arkadan geçir bence, güzelliğini bozuyor…Tutturmak için büyük ataşları büküp bir tepeye, iki alta tak arkadan onları lastikle birbirlerine tuttur, sonra gene kurdele ile asabilirsin, böyle de bir fikir vereyim naçizane :)

  2. ama banu abla hamur artık baya sertleşti.çatlayacağından korktuğum için bişey takamıyorum.yoksa benzer bir fikir benim de aklıma gelmişti ama kuruduktan sonra tabi :)

  3. fınfıkkurdum bak aklıma ne geldi ablam….bunun zemini var ya?yaparken çepeçevre delikler açsaydın….sonra kurdeleyi o deliklerden çepeçevre geçirseydin nasıl olurdu?ay anlatamıyorum…gösterebilsem mümkün olsa?bu çok cici ve çok anlamlı bir çalışma olmuş..ellerine sağlık can….

  4. alttaki şeriti biraz geniş tutmuşum o yüzden yukarıda kaldı,el izinin olduğu bölgeye denk geldi bir kısmı.onu küçültsem daha aşağıya denk gelir aslında.biraz daha güzel durabilir.el izinin olduğu bölge de daha iyi görünür.

  5. Figen abla diyor ki;fınfıkkurdum bak aklıma ne geldi ablam….bunun zemini var ya?yaparken çepeçevre delikler açsaydın….sonra kurdeleyi o deliklerden çepeçevre geçirseydin nasıl olurdu?ay anlatamıyorum…gösterebilsem mümkün olsa?bu çok cici ve çok anlamlı bir çalışma olmuş..ellerine sağlık can….

    figen ablacım fikir süper tabi ki.canlandı gözümde harika olurdu.ben aslında üst kısma iki tane çengel vida saplayacaktım,ama sanki hamuru taşımayacakmış gibi geldi.o çengellerden rajatlıkla asılabilecekti o zaman.