Sesi’nin Hobi Odası

-

Dükkanı kapatınca mobilya ve kalan malzemelerimi eve taşımak zorunda kaldım. Bu zorunluluk çatı katımda bir hobi salonum olmasına vesile oldu.Burada, burada. ve burada gördüğünüz çalışmalarımı da burada sergileme imkanım oldu.

Bu panoyu 2 yaz önce yazlık pazarındaki bir japondan almıştım. Halı kaydırmazı zemin olarak kullanmışlar, sünger kağıt, kadife kumaş ve hemen her tuhafiyede bulunabilecek süslerle süslemişler.

Daha önce diktiğimi bahsettiğim divan örtüsü benzeri kanepe örtüm. Tülleri de ben diktim.

Dükkandan getirdiğim vitrin dolabımın üzerine ve içine ıvır zıvırlarımı yerleştirdim.

Bu ayna çerçevesini de mumlu eskitme tekniğiyle yapmıştım fitarihinde

Ev şeklindeki objeyi de ben boyamıştım, aslında anahtarlık ama burada sevdim onu.

39 yorum gelmiş

  1. kondor

    Dün akşam kafama göre evin orta yerinde, yemek masasında çalıştım birşeyler:1. heryer battı2. etrafı toplamak zorunda kaldım.3.makas, yapıştırıcı gibi çocuktan kaçırmalık bir sürü malzemeyi tekrar yerlerine tıkmakla uğraştım.o sebeple crafts insanının mutlaka odası ,olmadı bir köşesi olmalı. şimdi bu görüntüleri görünce kıskandım mı? hayır.allahım ya bana da ya.

  2. hobim

    sesiberciğim ne güzel bir mekan yaratmışsın ;rahat,ferah ve şirin .İnsan o kanepede oturup yeni tasarımlar düşünebilir…

  3. sakagun

    Sesim mavi renge bayıldım. Ahşapla ne kadar uyumlu durmuş öyle. Tahta boncukları da doldurmuşsun vazoya cıvıl cıvıl.

  4. Boncukcu

    Off ne kadar derli toplu. Ben de sandık odasında darmadağınık vaziyette tutuyorum. Yapacağım zaman salonu dağıtıp sonra tekrar sandık odasına tıkıyorum. Kıskandım valla, hem.odayı, hem düzenini :))

  5. nalana

    böyle bir odada birşey üretmeye kalkışmamdan on dakika sonra orayı sen bile tanıyamazsın.anında dağıtırım.ahanda asya şahit beni evin hâline:))))ama burayı çok beğendim sana yakışır. tam cici,üretici odasıkafiyeye gel!!!!

  6. sesiber

    Hepinize çok teşekkürler:) Daha iyileri sizin olsun…Evi yaptırırken bu katı kiler olarak kullanmayı düşünmüştük, çok geniş ve ferah olunca ahşap kaplatıp salonu ikiye böldük. Bir taraf ütü-çamaşır odası oldu, bu tarafta sadece eski kanepe play station ve tv. vardı. Dükkanı aniden toplamam gerekince burası da değerlenmiş oldu.Derli topluluğa gelince, eh fotoğraf çekiyorum diye toparladım tabii. Çalışırken böyle olmuyor. Hele dikiş dikerken çok daha fazla dağılıyor. Yeni bir boy aynası aldım onu da takacağım çünkü kendimi prova yaparken in aşağı-çık yukarı hem zor oluyor hem de iplikler aşağılara kadar iniyor. Sonuçta çalışırken ben de çok dağıtırım. Şu anda heryerde keçeler, ipler, kırpık kağıtlar var mesela…

  7. nrhnmrl

    hayalimdeki çalışma odası allahım bana da lütfen süper olmuş sesi ellerin dert görmesin çok güzel ya güle güle üret :=)

  8. Seybe

    Gule gule dagitin odanizi;)Boylesi kocaman bir odadan gectim bir kosecige bile raziyim ben:) evin her kosesine dagitmis vaziyetteyim hobi esyalarimi:( bir odaya iplik icin gidiyorsam igne icin diger odaya gitmem gerekiyor:)

  9. offfffffff çok güzel ya… önce 2 yıllık evliliğimde 4 defa taşınmış (3 şehirler arası 1 şehir içi) biri olarak önce yerleşik bir hayat bir ev ve böyle bir oda istiyorum.. güle güle kullanın..herşeyin iyisi sizinle olsun..

  10. hobigiller

    vallahi kıskanmadım ama çok imrendim.allah bizlerede nasip eder inşallah. çok üretimli günler diliyorum atölyende.benimde durum diğer arkadaşlar gibi belki daha da vahim. kızlar evden ayrılınca onların odasına yerleştirdim makinamı malzemelerimi.bide malzeme bolluğum varki sormayın.meraklı olduğumdan herkes herşeyini bana getiriyor değerlendiririsin diye.kutudan geçilmiyor odada. bide kumaş hastalığım var.oda manifatura, tuhafiye dükkanı gibi. üstelik evim sobalı kışın oturma odasına yayılıyorumki ne siz sorun ne ben söyliyeyim. neyse içim açıldı vallahi resimleri görünce. en azından ilerisi için bi hayal konusu çıktı..size güzel çalışmalar diliyorum.http://hobigiller2.blogspot.com/

  11. boncuk hanim

    EĞER EN AZ Bİ 20-23 YIL KADAR BEKLERSEM 7 YAŞINDAKİ OĞLUM EVLENME ÇAĞINA GELİR. ONU EVERİNCE BOŞALAN ODASINI DÜZENLEYİP KENDİME Bİ ATÖLYE/ ÇALIŞMA ODASI YAPABİLİRİM. YAŞASIINN:DD

  12. Sibel hanım,odanız çok güzel güle güle kullanın.bu arada ”takı kulübü” ne oldu ?foruma giremiyorum.yeniden üye oldum. aktive olmadı.forum kapalı mı?bilgilendirirseniz sevinirim.

  13. sesiber

    forum açık, 4 ay aktif olmayanların üyelikleri silindi. Server aktivasyon maili göndermiyor nedense, bana nickinizi yazın manuel aktive edeyim.

  14. nickim” meandros ”şifremi hatırlamıyorum sorun olur mu?ilgilendiğiniz için çok teşekkürler.facebooktan da mesaj atmıştım ulaşamadım neyse ki buradan ulaştım.ayrıca rahatsızlığınızı okumuştum geçmiş olsun.

  15. oyachn

    Odanız çok güzelmiş güle güle kullanın. Benimde bir çalışma odam var sizinki kadar büyük olmasada her işimi görecek kadar ama o odayı hazırlayalı ikisene oldu sorun adam gibi oturup iki kez çalışabildin mi diye. Nerdeee ne zaman odaya girsem eşim sesleniyor ya karnı acıkır, ya dışarı çıkalım der yada tek başına burda ne yapıyorsun gel salonda çalış der. Özenenler için diyorum gençken işten, çocuklardan zaman olmaz emekli oluncada eşden.

  16. asyayaren

    ahanda asya şahit beni evin hâline

    evet kesinlikle … ama nalan ablanınki hobi odası değil tam teçhizatlı bir atölye resmen arkadaşlar…… ne ararsanız orda ….çok sıcak ..yayıl yayılabildiğin kadar :)))

    ohooo ayfer abla….. nasıl bir umutdur bu :)))))

  17. karzu

    Harika bir çalışma mekanı!Darısı bir köşesi bile olamayanlara :)Ayrıca sitenizi dolaşma fırsatım oldu.Hepsi sizin eseriniz mi çok merak ettim.Hayran kaldım doğrusu.Sitedeki bütün takılar tek kelimeyle enfesti.

  18. Aruw Collection

    Allahım banada…:)Odanızı güle güle neşeyle dağıtın, eh arada bir de toplayın tabi :))) Ama yine neşeyle olsun…Çok güzel dekore edilmiş, kanepe örtüsüne de bayıldım.

  19. sesiber

    Amiin. Arada bir topluyorum ama yarım saatte tekrar dağıtıyorum. Önümüzdeki yıllarda oradaki tüm tahtaları, mobilyaları beyaza boyamak için yanıp tutuşuyorum. Şimdi desem eşim mızmızlanır.Şunu da bilin ne kadar büyük oda, o kadar çok dağınıklık. Bazen basacak yer kalmıyor.

  20. kondor

    BEYAZ YAP AMA SAKIN BANA DEME TAMA ÇÜNKÜ BEN BEYAZ EVET BEYAZ AĞIRLIKLI Bİ ODAYA TAKMIŞ DURUMDAYIM. YA SEN İŞE FALAN GİR OLMADI BEN DELİRECEM SEN ŞİMDİ ONU YARASIN BENDE YALANIRIM ZATEN ODA RESİMLERİ YİNE AÇILMIŞ YA OFF YA. ALLAHIM BANDA YA.

  21. aytacrafts

    hepsi harika olmuş sesimm,ama üzerinden bir yıl geçmiş bi güncelleme lazım,kimbilir daha neler neler ekledin bu bir senede sen,seni marifetli kadın,yakındada oturmuyorsunki gelip birazda ben dağıtsam:))

  22. glin

    Geçen yıla kadar yaşadığım şehirden 100 km uzakta bir çiflik evimiz ve benim orada bir elişi odam vardı.Şimdi ev kirada,benim malzemeler de evdekilerin insafına kalmış vaziyette.İzin verenin odasına bir iki yerleştirdim.Çok bozuluyorum bu duruma.Evde herkesin odası var,benim yok :(Sesi,sen güle güle otur e mi?

  23. yeniyol

    ben bloğunu karıştırırken de görmüştüm hobi odanı ve salonunu.evine bayıldım.maşallah allah huzurla oturmak nasip etsin.

  24. sesiber

    Çok sağolun. Amin. Daha güzelleri sizin olsun. Yapacak olan her yerde yapar, sadece dağınıklığınızı başkası görmüyor, kendi kendine konuşma, olmayınca söylenme, “vayy annasını sayın seyirciler” deme özgürlüğünüz var:)). Yapılan iş heryerde aynı. Allah beden ve ruh sağlığımızı daim etsin.

  25. Renkli ce

    sanırım dikişle ve hobileri renklice olanların en büyük derdi dağınıklık. Bende çok yaratıcıyım ama çalışırken herşey elimin altında olsun isterim bir dağıtırım bir dağıtırım ki sormayın. Keşke benimde hobi odası yapacak bir yerim olsaydı… odan uğurlu olsun, hayalgücün tıkır tıkır çalışsın. sevgiler…

  26. sesiber

    Korkarsınız valla, ıyyy ne pasaklı dersiniz. 10 dk. bile sürmez anında itinayla dağıtırım. Kendim bile şaşıyorum dağıtma hızıma. Hızlı da toplarım ama, anında hiçbir şey olmamış moduna geçerim.

Bir Cevap Yazın

Ahşap tepsi boyama ve dekupaj uygulması

| | 0 Yorum

Boyama ve basit dekupaj ile kutu süsleme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama simitçi sehpa ve gazetelik

| | 0 Yorum

10marifetli Instagram konukları: MAKASIN DANSI

| | 5 Yorum

Çeyiz sandığı boyama

| | 0 Yorum

Deniz temalı aynalı ahşap tablo yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama takı dolabı

| | 2 Yorum

Ahşap tepsiye dekupaj, çatlatma ve stencil

| | 0 Yorum