Tülbentten elbise kalıbı modelleri

-

Tülbentten, eşarptan nasıl elbise yapılır, basit bir tülbentten nasıl şık elbiseler elde edilir, yazlık tülbent elbise modelleri gibi aramaların peşinde iseniz, sizin de hoşunuza gideceğini düşündüğüm tülbent elbise kalıpları derledim. Mesela bir üstteki dökümlü, uzun tülbent elbisenin kalıbı hemen yanda görüldüğü gibi. İki tane oldukça büyük tülbente ihtiyaç var. Boyun kısmını yapmak için görüldüğü şekilde bir uca basit bir tünel açmak ve askıyı geçirmek yetiyor. Bunu tabii ki iki kısma da yapacağız. Basit bir dikişle tülbentlerin kenarlarını dikiyoruz ve inanılmaz ama, elbisemiz hazır. Özellikle plajda ve yazlık evlerde iyi gider.

Bu hemen üstteki güzel elbiseyi yapmak için de iki adet tülbent veya eşarp gerekiyor. Bu model için daha ufal boyda tülbentler kullanılmış ve daha parlak kumaşlar seçilmiş. Askılar bu defa yandan tercih edilmiş. Kurdele kullanılabilir; yaka kısmına da aynı kurdele ile biye geçilmiş, şık durmuş.

Bu üstteki tülbent elbise ve tülbent bluz kombini çok havalı. Rahatlıkla partiye, davete giderken giyilebilecek cinsten. Bir tülbentin üst kısmına şekilde görüldüğü gibi tünel açıyoruz, askıyı geçiriyoruz. Tülbenti arkadan düğüm atsak bile olur bence, dikmeye ne hacet! Etek için ise kocaman bir tülbentin ya da eşarbın tam ortasına bel deliğini kesiyoruz, basitçe lastik geçiyoruz. Burda iki kat çalışılmış. Aynı desenden iki tülbent, biri daha küçük bir kare olarak kesiliyor ve bel deliği ikisi üst üste iken kesiliyor. Böylece daha havalı, daha uçuş uçuş bir etek oluyor ve içini de göstermiyor. Harika.

Hemen üstteki bu süper havalı tülbent elbise modelinde iki adet büyük boy tülbent ya da eşarp kullanılmış. 90 cm’lik tülbentin kenarından 18 cm’lik kısmı ayrılacak şekilde hesaplanmış. Doğrusunu isterseniz bu modelim yapılışını diğerleri gibi detaylı anlayamadım, belki dikiş bilen bir arkadaşımız yol gösterir diye umuyorum :) Aynı durum hemen alttaki kalıp için de geçerli.

Bu altta kalan mini tülbent elbise benim favorim oldu. Bunun detaylı yapılışını da çözmemiz lazım.

Harika modeller değil mi? Umarım işinize yarar.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
kahvesevmem

az marifetli, çok meraklıyım. kahve denince ben yokum.

Katlı çocuk elbisesi dikimi

| | 0 Yorum

Tülbentten tiril tiril elbise diktim

| | 24 Yorum