tuttum- baktım -yaptım -astım :)

-

sevgili arkadaşımız baharın sonbahar yarışması için yaptıgı bu aynadan bende yaptım onunki kadar güzel oldumu bilmem ama ben yaparken çok zevk aldım paylaşım için tekrar teşekürler bahar:)

12 yorum gelmiş

  1. 38ela

    Öncelikle güzel yorumlarınız için herkese çok çok teşekürler beni mutlu ettiniz.Ayrıntısıyla tabikide anlatırım figen abla ama sonbahar yarışmasında bahar açık bi şekilde analatmıştı diye gerek görmedim yinede görmeyenler için bide ben anlatayım:parşomen kağıdını buruşturup ahşap çerçeveye yapıştırıyosun sonrada gold rengine boyayıp vernikliyosun ve seramik hazır güllerle köşeleri süslüyosun bukadar.gunesedogru öncelikle bi yorum yapsaydın keşke begenip begenmedigini yazsaydın sonra eleştirini yapsaydın neyse artık :( ayrıcada gayet özendim fotografa ama makinam yoktu bi arkadaşa verdim getirmedi hala bende sabredemedim ve telefonla çektim ancak bukadar çıktı inşallah makinam gelince daha net çekerim ve tekrar korum resimlerini..

  2. Figen abla

    elacım teşekkürler…bak doğru tahmin etmişim di mi? :)))ben seramiğe gidiyorum ama yan sınıfta da ahşap boyama kursu var…ordan bir göz aşinalığım var…tekrar teşekkürler…ellerine sağlık….

  3. gunesedogru

    detaylı anlatımla nasıl yapıldığını anladım keşke sende önce kısa bir anlatım yapsaydın tüm yazıları okuma fırsatımız olmayabiliyor baharın yaptığını görmedim ben mesela…çok tatlı bir çalışmadır bu. bende burda ve burda gazete kağıdından yaptığım çalışmaları paylaşmıştım ama tekrar yaparsam mutlaka senin gibi mulaj kağıdı kullanırım . eline sağlık güzel olmuş.

  4. 38ela

    evet figen abla dogru tahmindi sen bilmiyceksinde kim bilecek:)teşekürler güneşedogru evet bencede gazete kullanma düz parşomen kagıdı daha iyi olr

  5. 09ZUZU

    evet..çok güzel olmuş..ben ilkdefa böyle birşey gördüm..açıklama iyi olmuş..çünkü kamu lojmanlarıda oturuyorum banyolar vede aynalar berbat..

  6. 09ZUZU

Bir Cevap Yazın

Çatlatmalı ahşap takı kutusu

| | 0 Yorum

Penguen ailesi dekupajlı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap pano

| | 0 Yorum

Video: edding’le ahşap kase nasıl boyanır?

| | 86 Yorum

Video: edding’le ahşap pano nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Ahşap kardan adam

| | 0 Yorum

Sprey boyalarla ayna çerçevesi renklendirme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama posta kutusu modelleri

| | 0 Yorum

Ahşap boyama ürünler – Çisem Hobi

| | 0 Yorum

Mix media canvas tablo yapımı

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Doku çalışmalı ahşap boyama ekmeklik

| | 0 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum