Çarşamba, Aralık 7, 2016
tuttum- baktım -yaptım -astım :)

12 YORUMLAR

  1. Öncelikle güzel yorumlarınız için herkese çok çok teşekürler beni mutlu ettiniz.Ayrıntısıyla tabikide anlatırım figen abla ama sonbahar yarışmasında bahar açık bi şekilde analatmıştı diye gerek görmedim yinede görmeyenler için bide ben anlatayım:parşomen kağıdını buruşturup ahşap çerçeveye yapıştırıyosun sonrada gold rengine boyayıp vernikliyosun ve seramik hazır güllerle köşeleri süslüyosun bukadar.gunesedogru öncelikle bi yorum yapsaydın keşke begenip begenmedigini yazsaydın sonra eleştirini yapsaydın neyse artık :( ayrıcada gayet özendim fotografa ama makinam yoktu bi arkadaşa verdim getirmedi hala bende sabredemedim ve telefonla çektim ancak bukadar çıktı inşallah makinam gelince daha net çekerim ve tekrar korum resimlerini..

  2. elacım teşekkürler…bak doğru tahmin etmişim di mi? :)))ben seramiğe gidiyorum ama yan sınıfta da ahşap boyama kursu var…ordan bir göz aşinalığım var…tekrar teşekkürler…ellerine sağlık….

  3. detaylı anlatımla nasıl yapıldığını anladım keşke sende önce kısa bir anlatım yapsaydın tüm yazıları okuma fırsatımız olmayabiliyor baharın yaptığını görmedim ben mesela…çok tatlı bir çalışmadır bu. bende burda ve burda gazete kağıdından yaptığım çalışmaları paylaşmıştım ama tekrar yaparsam mutlaka senin gibi mulaj kağıdı kullanırım . eline sağlık güzel olmuş.

  4. evet figen abla dogru tahmindi sen bilmiyceksinde kim bilecek:)teşekürler güneşedogru evet bencede gazete kullanma düz parşomen kagıdı daha iyi olr

  5. evet..çok güzel olmuş..ben ilkdefa böyle birşey gördüm..açıklama iyi olmuş..çünkü kamu lojmanlarıda oturuyorum banyolar vede aynalar berbat..