Salı, Aralık 6, 2016
Yaptımm Öncesi & Sonrası

Yaptımm Öncesi & Sonrası

59

Bu mobilyayı epeydir atmak istiyordum sonra sprey boyayla bi deneme yapmaya karar verdim. Dün cansıkıntısıyla etrafa bakınırken birden gözüme çarptı hemen boyadım. Üstünde oynama, süsleme, tamir yapmadım belki bi dahaki sefere.

ÖNCESİ
ÖNCESİ

ÖNCESİ
ÖNCESİ

Evleneceğimde eşyalarımı yerleştirdiğimde kayınvalidemgil bunu kapının önüne koymuşlardı bodruma indirilecekti ama öylece kaldı zaten evime gelen giden olmayınca indireceğiz diyede uğraşmadık. Daha sonra kapının arkası alıp ayakkabılarımızı koymaya başladım. (ama son zamannlar sinir olmaya başladım:))

SONRASI
SONRASI
SONRASI
SONRASI
SONRASI
SONRASI
SONRASI
SONRASI

59 YORUMLAR

  1. Ablam modeli ne kadar güzelmiş.Eline sağlık çok güzel iş çıkartmışsın.Rengide metalik değil mi?Bende severim bu rengi.

  2. ya varyaa bende balkondan çıjtım şimdi mutfak dolabından ayakkabılık yapıyodum bende:))))))))))))))))))))bu kadar olurr çok jankanlı olmuş bu vede çok kullunışlı bişeye dönüşmüş kaç boya gitti kaaça aldın boyayı biraz detay alalımm:)))))))))))

  3. sibeltunay diyor ki;Ablam modeli ne kadar güzelmiş.Eline sağlık çok güzel iş çıkartmışsın.Rengide metalik değil mi?Bende severim bu rengi.

    Evet abla metalik bende seviyorum sprey boyada nasıl olacağını merak ediyordum sonucu sevdim:)

  4. alya nurten torum diyor ki;altın sarısı yapsaydın keşke:))))))))))) olmuş güzel

    :)))))) sana altın sarısını yapalım:) beğenmene sevindim

  5. mavisofra diyor ki;ya varyaa bende balkondan çıjtım şimdi mutfak dolabından ayakkabılık yapıyodum bende:))))))))))))))))))))bu kadar olurr çok jankanlı olmuş bu vede çok kullunışlı bişeye dönüşmüş kaç boya gitti kaaça aldın boyayı biraz detay alalımm:)))))))))))

    :)))) biz kesin kardeşiz:P bi kutu bile bitmedi bunu boyamam da. Boya polisan sprey boya fiyatını tam hatırlamıyorum 7-8 lira ancaydı sanırım. Başka rengini almaya giderim o zaman net fiyatı söylerim.

    mavisofra diyor ki;şimdi kıymetli oldu dimi içeri aldın seni senii eline saglık cnm

    :))))))) evet arrık içerde:)) tşkler canım

  6. aslimavi diyor ki;ya kızım süper olmuss:))ellerine saglık valla rengide güzelmis:) metalik spreymi bu?

    :)))))) beğenmene sevindim aslıcım senin işler kadar değil ama idare eder artık:)) evet metalik sprey cnm.

  7. eline sağlık sevgili bynfavoriciğim,çok güzel olmuş:))yepyeni bir ayakkabılık kazanmışsın:)içi bayağı genişmiş, aralara da ince kontraplaktan raf kestirip takarsan daha da çok ayakkabı alır. bir de nazicane bir önerim olacak canım, öndeki açıklık kadar büzebileceğin boyanın rengine uygun döşemelik bir kumaş al ve bir lastik boyu kıvırıp dik, icinden lastik veya ip geçirip üst yüzeyin hemen altından dolayıp gergince bağla hem içi tozlanmaz hep de daha hoş görünür…

  8. çok güzel olmuş ellerine sağlık favorim.. bizim buna benzer bi tv sehpamız vardı.fazla geldi ben de onu ayakkablık yaptım. ama bizimki kendinden metalik gri:)) acaba kahverengiye boyasam mı:)))))) illa boyucam ya bi yerleri:))))))))

  9. fiamma1 diyor ki;eline sağlık sevgili bynfavoriciğim,çok güzel olmuş:))yepyeni bir ayakkabılık kazanmışsın:)içi bayağı genişmiş, aralara da ince kontraplaktan raf kestirip takarsan daha da çok ayakkabı alır. bir de nazicane bir önerim olacak canım, öndeki açıklık kadar büzebileceğin boyanın rengine uygun döşemelik bir kumaş al ve bir lastik boyu kıvırıp dik, icinden lastik veya ip geçirip üst yüzeyin hemen altından dolayıp gergince bağla hem içi tozlanmaz hep de daha hoş görünür…

    tşkler fiamma beğenmene sevindim canım evet haklısın raf daha çok yer sahibi yapar ama raf işini yapamasamda kumaş işini bende düşündüm çünkü ayakkabılar tozlanıyor gerçekten ne yapabilirim diye düşünürken seçenekler içinde kumaşta vardı ama uygun kumaş kesirinceye kadar böyle idare edeceğim:) önerilerin içinde çok tşkler

  10. ayme diyor ki;çok güzel olmuş ellerine sağlık favorim.. bizim buna benzer bi tv sehpamız vardı.fazla geldi ben de onu ayakkablık yaptım. ama bizimki kendinden metalik gri:)) acaba kahverengiye boyasam mı:)))))) illa boyucam ya bi yerleri:))))))))

    tşkler aymecim ay bırak metalik kalsınn :)) kahverengi boğucu bi renk bence:)

  11. mavisofra diyor ki;kardeşimmmmmmmmmmmmmmmmmm:))sana helel olsun ben sprey boyayla 3 metre boru bayadım sen koskaca mobilya boyamışsın,fiammaya sonuna kadar katılıyorum kendinden de bişeyler kat bence cnm fikrin gelince öyle daha hoş olur inan,aymecim beni gönül rahatlıgıyla lilaya boyayabilirsin boyuycak yer bulamaddıysan:)))))))))))

    :)))))))))))))))))))))) o zaman helal bana gerçekten :P dermişim metalde durum değişebilir belki mobilyada kolaydı bence hem zımpara bile yapmadım altına:))))))) fiammanın önerisini yaparsam tekrar eklerim yeni halini ablacımmmmmmmmm

  12. favorim benim ayakkabılık yaptığım dolabın cam kapakları var göz diktim onlara aslında çıkarsam da bi yerlere raf yapsam diyorummmm.. vazgeçiyorum..benim ev komple kahverengi ne aptalım.. elime beyaz boya geçse bütün mobilyalarımı beyaza boyasammmm keşkem keşkeemm

  13. mavisofra diyor ki;abla mı bak bozuluyorum:((((((((((((((((

    kardeşiz dedik ya ondan demiştimm kardeşimmmmmmmmm küçük miniciiik kardeşim:)

  14. ayme diyor ki;favorim benim ayakkabılık yaptığım dolabın cam kapakları var göz diktim onlara aslında çıkarsam da bi yerlere raf yapsam diyorummmm.. vazgeçiyorum..benim ev komple kahverengi ne aptalım.. elime beyaz boya geçse bütün mobilyalarımı beyaza boyasammmm keşkem keşkeemm

    benimde tüm mobilyaları siyah yapasım var:)

  15. alyaaaaaaa gel seni de altın sarısına boyayalımmm.. e biri de beni beyaza boyasın baari… maviş kapakız burnunuu…

  16. onca insan bişi yazmıyo mu şimdi?? bi ses veriiiin.. orda mısınız. yorum takip yine kendini kaybettii:(

  17. kız kapa dedim ya gözünüüü burnunuu:)) senin yine iyi boya kaçtı.. benim gözüme deterjan kaçtı 2 günden beri kıpkırmızı:))))

  18. cnm ya yorumların birinde sormuştum ciddi bişey var mı diye şaka yapıyon sandım nasıl becerdin sevgi pıtırcıgım:))))))))))))))))

  19. :))) hem de yağ sökücü kaçtı.. ya birden sıçradı ,açmışım koca gözlerimi ben de.. nasıı yandı nassıı yandı.. hah dedim temaam kör ettim kendimi.. tek gözle nasıl yaşanır alıştırmalar falan yaptım:)) gözümün beyaz kısmı kırmızı. yıkadım bol suyla. ayhan eve gelince farketmesin diye baya sakladım ama mümkün değildi. acile gittik.. doktor damla damlattı bi işe yaramadı:((

  20. oyy kıyamam ya sana temizlik yap dedikte gözünü çıkar demedik dikkat et ya hem kanna zararlı onları soluması rsemen kimyasal madde komasına giriyo insan dün ben çamaşır suyu solumasınlar diye kapatım yaptım banyoyu ama bu seferde ben gidiyodum:))))))))))))))))cnm bnm geçmiş olsun buda ders olsun hani en kötüde yag çöz ya

  21. Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Bence bu rengi çok güzel olmuş altın sprey boya bende var çok cırt olurdu.Bu süper olmuş.Güle güle kullan.

  22. zeynepsever diyor ki;gerçekten çok güzel olmuş ayakkabılık değil de başka birşey olarak bilekullanabilirsin değil mi?:)

    zeynepsever tşkler beğenmene sevindim, evet başka amaçlarlada kullanılabilir elbette:))

  23. alonenes diyor ki;kız ne güzel olmuş ellerine sağlık…

    tşkler ayool :) çok mutlu oldum çok mu basit oldu diyordum ama beğenilmesi beni çok sevindirdi:)

  24. karabidikim diyor ki;Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Bence bu rengi çok güzel olmuş altın sprey boya bende var çok cırt olurdu.Bu süper olmuş.Güle güle kullan.

    Çok tşk ederim karabidikimmmm:)) Yok altın sarısı benim rengim değil zaten alya çok sevdiği için öneride bulunmuş:)

    03bellinda diyor ki;ellerine sağlık canım harika olmuş :)))) benimde bir şeyler boyayasım geldi valla

    tşkler canımcımm beğenmene sevindim valla boya çok zevkli oluyor ben hızımı alamadım bi sürü şey boyayasım geldi kendimi zor tuttum inan:)))

  25. aslimavi diyor ki;basit olurmu kızım ya bambaska olmus iste.

    oy oy oy ne gaza geldim sorma valla :))) bu konuya gelen yorumlar sevindirik bişey yaptı beni:)