Yatak Odamı Yeniledim

-

yenileme çalışmaları
Evet koca koca mabilyalarımı da yeniledim. Ayrıntılar için buyrun lütfen.

14 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Valla bloğundan da okudum gerçektende iyi cesaret… Ama dediğiniz gibi oda aydınlanmıştır, bir aydınlanma hissi hissediyorsunuzdur artık :) Hem insan bir süre sonra değişiklik istiyor yenisini alacağına bu çok iyi bir çözüm, tüketim toplumundan çıkıp üretici hanımlar olmak çok anlamlı ve taktire şayan… Tebrik ediyorum…

  2. shane

    kesinlikle… zaten kadinlarin bu anlamda cok daha yaratici ve uretken olduguna inaniyorum. burada gordugumuz her sey de bunun kaniti zaten.

  3. ssserpil

    çok çok guzel olmuşşş..tebrıkler tek kelımeyle yenı bır mobılya almış gıbı oldunuz..gule gule saglıkla kullanın…gercektende pek bı ufacıkmışsınız :))) ıyı cesaret ettınız valla:)))

  4. YAPTIM OLDU

    Ben de öyle sıkıldım ki evdeki eşyalarımdan. Ama henüz 5 yıl bile olmadı alalı.Atsan atılmaz,satsan satılmaz.Bir cesaret bana da gelse de şöyle sizin gibi evdeki herşeyi beyaza boyasam. Çok iyi ve güzel yapmışsınız gerçekten.

  5. ssserpil

    yaptım oldu, yaparsın sen hemde yıne sahene bıseyler cıkartırsın ortaya…bende kıskanclıktan bayılırım artık:)))

  6. gullale

    ay çok güzel olmuş bende denemek istiyorum ama mobilyalar okadar perişanki delik çizik acaba nasıl olurlar kapatırmı dersin acele cevap?

  7. guffte

    eğer çizik çoksa yani derin çizikler varsa önce macunlamak gerek canım benimde vardı bikaç yerde derin çizikler macunladım ama yüzeysel çizikler kapanıyor.

Bir Cevap Yazın