Cumartesi, Aralık 10, 2016
10marifet Sergisi’nin Pembe Ortancalı Tablosu

42

duvar panosu

Sevgili üyemiz evycraft, yeteneğini gözler önüne seren güzelim çalışmalarından biri olan bu harika tabloyu 10marifet sergisi için gönderme inceliğinde bulundu. Çok teşekkür ederiz. Gözümüz gönlümüz bir kez daha açıldı, duvarlarımız yeni bir güzellikle şenlendi. Çerçevesi ayrı hoş, içi ayrı hoş, anlatmak zor. Bu naif tablonun ofisimize ayrı bir renk kattığı tartışılmaz.

Tablonun yerleştiği duvardan şöyle bir görüntüyü de paylaşayım istedim:

duvar panosu

Yanlış çakılan bir çiviyi kapatmak için tablonun üzerine yapıştırdığımız keçe kalp, sergimiz için gelen bütün çalışmalara duyduğumuz hissi özetliyor :) Teşekkür ederiz.

42 YORUMLAR

  1. Çok güzel ve zarif bir tablo olmuş, Evycraft ın ellerine sağlık… Her şer de vardır bir hayır, iyi ki çiviyi yanlış çakmışsınız, tablonun üzerinde çok şirin durmuş…
    Bende sizin bu sergiye ne yapacağıma bir karar versem de yollasam, dimi??? Bana söylediğiniz günden beri hala düşünüyorum, unutmadım yollayacağım :)

  2. evet, kalpleri aralara serpiştirsek güzel olacak gibi :)

    bekliyoruz sevgili wildpoppy; ne yapsanız güzel olacağından adım gibi eminim.

  3. sevgili ezgizem; biz de sizlerle buluşmayı çok isteriz. istanbul’da iseniz ya da o tarihte olursanız ne çok isteriz gelmenizi. bir işinizle katılmanızı da bir o kadar isteriz bu arada! bu tüm kullanıcılarımız için geçerli, her zaman söylemiyorum, kimi çalışmaların altına yorum yapıp sorarak kaçıyorum arada sırada :)

  4. Benim gibi İstanbul dışında yaşayan sevgili 10 marifet arkadaşlarım. Serginin olduğu bir gün kararlaştırıp gitmezmiyiz İstanbula? Hem herkes tanışmış ta olur?

  5. ayarlayalım bizde gidelim zulal :) dünyanın bi ucu değil ya istanbulda ilçeler arası gezmek daha zor bence :) bir sefer avrupadan anadoluya geçelim demiştik de :) 4 saate yakın sürmüştü… eee ben Bursadan 5 saate istediğim en uç ilçeye kadar gidebiliyorum :)

  6. istanbulda ben hiç bilmeden gezdim :) kaybolmak için okuma yazma bilmemek gerek … en fazla taksiye bineriz ee o bizden fazla para almak için dolandırır ama sonuçta varırız varcamız yere hem aynı saatlerde terminalde olursak arkadaş da oluruz :) istanbulda biraz bilmiş davrandın mı taksici de kazıklamıyor :)
    (hemen örnek veriyorum gideceğimiz x yere yden götür abi orası daha kestirme denir – e bu tiyoyu da shane verir artık- )

  7. Arkadaşlar İstanbulda toplu taşıma çok iyi, taksiye gerek yok, hem de taksi daha uzun sürüyor, insanı deli ediyor… 10 marifetin olduğu yer benim tahmin ettiğim yer ise çok kolay gitmek Beşiktaş yada Taksimden… (tabii burada 10 marifet ekibinden bir onay beklenir çünkü uyduruyormuyum diye bir tereddüt yaşanır ;) )

  8. valla ben gelmek istiyorum Allah nasip ederse sergiye geleceğim … tabiii nasip … abimin düğünü var eylül başı gibi o zamanlara denk gelirse iç çekerim :(

  9. benim gibi zor yer değiştirenler için İstanbul, Avusturalya gibi uzak görünür :) en azından tasarımlarım gitsin istanbul ‘a diye uğraşıyorum

  10. ne kadar isteriz gelmenizi… wildpoppy’nin dediği gibi, kolay bir yerdeyiz, beşiktaş’tayız. çok merkezi.

    @yagmuryurek, abinizin düğünü ile çakışmamasına da çalışırız, onda iç çekecek ne var :)

  11. zaten genelde Türkiye de şöyle olur bi yere gidilecekse uzaktan gidenler yakından geleceklerden daha erken giderler :) hem zulal sana diyorum ki sende gel beraber karşılayalım :)
    teşekkürler shane :) hem orası benimde ofisim sayılmaz mı?

  12. yağmuryürek ,sen Bursa’dasın erken gidersin. osmanlı zamanında şehzadeler tahta en yakın sancakları tercih ederlermiş ,düşün yani mesafe o kadar önemli.İstanbul’a en yakın sancak kim şu anda :) bu durumda 10marifet sergisine en çabuk kim gidecek acaba ??

  13. yazışmalarınızı içtenlikle okudum. aslında 10 marifet sımsıcak bir aile .görmeden, bilmeden bu kadar samimi insanların olması beni mutlu ediyor. bende kendimi bu aileden pir parça olarak görüyorum. ve çok şanşlı olduğumu hisssediyorum. eğer buluşurda sergiye giderseniz bizim içinde gezin.tadını çıkartın. sevgilerle:)

  14. Sıcacık bir insan olduğu sanal almeden bile anlaşılan shane ve bir o kadar tatlı arkadaşlarım,
    Yorumlarınız ,iltifatlarınız için teşekkür ederim.
    Sergiye gideceğimiz tarihi ilan edelim ki bu vesileyle tanışmış olalım
    sevgiler

  15. :) sitede (ve hatta maillerimizde bile) ne yazık ki bizimle hiç alakası olmayan bir arızanın olduğu bu sıkıntılı günde, bu yorumlarla gülümsüyorum. harikasınız. bir araya gelebildiğimiz herkesle tanışacağımıza şimdiden çok memnunum. gelemeyecek çoğunluk için ise elimizden geldiğince güzel aktarmaya çalışacağız sergiyi, bir sürü fotoğraf ve video ile :)

  16. Ohooooo muhabbetlere bak yahuu :) Vallahi nasıl yüzüm güldü okurken bile… Artvindenmi geliyorsun bile demiş yağmuryurek :) Ben Artvinliyim ama Allahtan Artvinde değilimde yakınlardayım ve sertgiye gidebilme olasılığım mevcut yoksa çok üzülürdüm :)
    Bu arada evycraft döktürmüş ellerine sağlık sergiye güzel katkısından dolayı…
    Bende kargolayacak uygun ebatlarda koli bulunca gönderiyorum hazırladım nihayet bitti benim hediyem :)

  17. Çok güzel bir çalışma ofis şenlenmiş yine:)) gittikçede doluyor:)) Toz almak işini kim yapıyorsa işi zorlaşacak:))
    Bu arada okullar açıldıktan sonra bir gün olursa anne arkadaşlar daha rahat davranır diye düşünüyorum, çoçuklar okula anneler sergiye:))

  18. :) ilahi zulal tarihi belli değil daha ama şimdiden ne giysem kaygısı yaşamıyorum desem yalan olur :) şenay ne yaptın kız koli aradığına göre enteresan bişey geliyor :) bu arada bende artvinliyim :)

  19. @fiamma1; evet evet okullar açıldıktan sonra olacak :)

    @evycraft; seviniriz :) yaklaşınca deneyimlerinizden yararlanırız o zaman.

  20. Amanınnn yagmuryurek akraba çıkmayalım :) Bursa da o kadar Artvinli varki hiç şaşırmadım gerçekten.. Kargoyu da bugün yolladı gider yakında görürsün :) Anlatmakla olmaz canım yagmuryurek… (Memleketlimsinya daha bir kanım kaynadı :) )