ahşap boyama dolaplara devam

-

Şimdi diyeceksiniz ki yine mi beyaz ama ne yapayım mobilyada beyazı seviyorum daha huzur veriyor. Bu dolabı balkonum için kestirdim ardından beyaza içini yeşile boyadım böylece yerleştirdiğim objeler daha belirgin hale geldiler. Daha sonra orkide resimlerini kestim ve dekupaj yöntemiyle yapıştırdım en son tinerle açtığım sentetik verniği kullandım. Görünümü çok hoş olunca hatta mdf’sini kestirdiğim usta son halini görüp satın almayı teklif edince bir dolap daha boyadım hepsinin resimlerini bir defada vermek olmaz değil mi?

23 yorum gelmiş

  1. kondor

    MYBADEM SEN ÇOK OLUYON AMA İNSANI KISKANDIRIYON YA ÇOK GÜZELLER VALLAHİ TAM BENLİK BEYAZ FİKRİNİ İNAN Kİ ÇOK TUTTUM BEN BUNU DENEMEZSEM ÇATLARIM YA. YANDAN DA KOLTUĞU GÖRDÜM ONUN DESENLE DOLAPTAKİ UYUM HARİKA..

  2. sesiber

    Ben hiç demem yine mi beyaz diye, bence süper olmuş. Desen de çok güzel görünüyor. Beyaz, krem, tütün yeşili ahşapta en sevdiğim renkler.Ellerine sağlık bu da çok güzel

  3. sefa97

    olmaz bu kadar da…ben zaten beyaz hastasıyım, yine söylüyorum su gibi, çok güzel.bu pirimer dediğiniz boyayı her türlü zemine uygulaya biliyormuyuz. mesela lake üzerine olur mu? ne olur şu zımparalama işinden kurtarın beni…yoksa bu işi askıya alıp yazı bekleyeceğim, evin içinde zımpara yapamam, sefa nın zaten allerjisi var(boyayı nasıl yapacam diye kara kara düşünüyorum).annem, acaba odasının birini bana verir mi bu işler için:( hayır… kesinlikle vermez! çok titiz çünki…oy oyyyyyyy…!siz yapın ben seyredeyim…!

  4. rn4343

    yaaaaaaa inanılmaz güzel olmuş özellikle içindeki porselenlerle okadar uyumluki yaaaaaaaaaaaaaa bende bukadar becerikli olmak istiyorum :((((((((

  5. ganeja

    Zemin rengini çok beğendim ama evde böyle bol çiçekli şeylerin olması hoşuma gitmiyor.Çiçekler fazla olmuş.Sadeliği daha çok severim.Ama BEYAZ işte favorim,elimde olsa çocuğum küçük olmasa evimde herşeyi beyaz yapabilirim hatta ‘zürafanın düşkünü beyaz giyer kış günü’ demeseler kışın bile hep beyaz giyerim :)

  6. sevgili ganeja yorumun için tesekkur ederim zevkler farklı olabiliyor bence işin güzelliği de burada gizli. Bu tip eskitme, genelde beyaz, krem rengin, çiçeklerin hakim olduğu ingiliz tipi dekorasyonu cok seviyorum bana huzur veriyor birde balkonun bütününde değerlendirmek lazım orada ki temaya orkideler cok uyum sağladı. Tekrar yorumlarını esirgemeyen tüm arkadaşlara cok tesekkur ederim.

  7. perilikosk

    çok güzel olmuş ama menteşelerin uyumu ile bütünlüğü yakalamış,farklı menteşe ile aynı sonucu vermezdi diye düşünüyorum.

  8. hem

    ellerine sağlık valla. bende kızımın odasını kendim dekore ettim. eskibi dolap vardı ama vernikli böyle uygulaya bilirim sanırsam.

  9. canbug

    ben sefa dan, boyama çalışmasını sabırsızlıkla bekliyorum.shane, senin marifetciler, nazarım değmesin bayağı çoğalmışlar, ne güzel!çok güzeller.ellerinize sağlık!

  10. saatoniki

    mybadem?haayranınızım..

    ‘zürafanın düşkünü beyaz giyer kış günü’

    ganeja? zürafalar giyiyor mu hala beyaz?

  11. saatoniki

    esas ben pardon ama verdiğiniz linkin alt tarafına bakacak olursak “zürefanın düşkünü beyaz giyer kış günü” maddesine vurgu yapmıştım..üstteki yorumda zürafa kelimesindeki ilk “a” harfini kalın yapmam yeterli ironik katkıyı yapmamış..zürefa’dan dem vurmak istedimdi..:)tabi uzatma/inceltme ile şöyle olur..zurafâ..arapça lehçe ayrımından olsa gerek “r” harfi bazen “re” bazen “ra” şeklinde okunuyor.zürafa ahmet ile zurafâ ahmet arasında epey fark var bu bakımdan..

  12. Tekrar merhaba,Peki sizlerden birinden böyle bir bilgi alabilirmiyim acaba?Merhaba,Çalışmanızı çok beğendim. Çok keyifli olmuş. Bende beyaza hasta olanlardanım. Motifinizi çok beğendim. Hepinize birşey danışmak istiyorum. Ben kullanduğınız motifleri çok beğendim. İnternette araştırdım ancak bu tarz motifler bulamadım. Bunları nereden buluyorsunuz acaba? Site vs adresi varmı? Yada kutu üzerindeki motifleri sizden birşekilde alma imkanım olurmu?Şimdiden teşekkür ettim

Bir Cevap Yazın

Çatlatmalı ahşap takı kutusu

| | 0 Yorum

Penguen ailesi dekupajlı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Melek kanatlı ahşap pano

| | 0 Yorum

Video: edding’le ahşap kase nasıl boyanır?

| | 86 Yorum

Video: edding’le ahşap pano nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Ahşap kardan adam

| | 0 Yorum

Sprey boyalarla ayna çerçevesi renklendirme

| | 0 Yorum

Ahşap boyama posta kutusu modelleri

| | 0 Yorum

Ahşap boyama ürünler – Çisem Hobi

| | 0 Yorum

Mix media canvas tablo yapımı

| | 0 Yorum

Teneke kutu boyama ve dekupaj yapımı

| | 2 Yorum

Doku çalışmalı ahşap boyama ekmeklik

| | 0 Yorum

Dekupaj ve boyamalı ahşap posta kutusu

| | 0 Yorum

Ahşap simitçi sehpası boyama ve dekupaj

| | 0 Yorum