Pazar, Aralık 11, 2016
arabın derdi kırmızı midye kabuklu kutu

arabın derdi kırmızı midye kabuklu kutu

11

adadenizinden esinlenerek(azcık da haset ederek:) yaptığım kutum.tam kutu değil aslında incir sandığıydı.evde bulunan ahşap boyalarından en çok gözüme çarpanla boyayıp çok amaçlı yapıştırıcı ile midye kabuklarını tutturdum üstüne.baştan yapışmadı sanmıştım ama kuruyunca oldukça sağlam oldu.bi de vernikledim.işte sonuç.

11 YORUMLAR

  1. çok şık durmuş bayıldımmmmmmtepsi olarakta kullanılırmı acaba diyede düşündümBENDE BOYA İŞİNE Bİ EL ATAYIM BAKALIM NELER ÇIKACAK MUTLULUĞUN RESMİNİ YAPMAK GİBİ BİR ŞEY ASLINDA BENİM BOYA İŞİNE GİRMEM,BİRAZ ZORLANICAM BELLİ AMA SİZLERİN FİKİRLERİYLE İLERLERİM DİYE DÜŞÜNÜYORUM

  2. ama kondor bu sözü ilk ben söylemedim ki.öyle bi söz var diye kullanıyım dedim.o söz neden söylendi onu da bilmiyorum gerçi.ama kötü bi amaç için söylendiğini sanmıyorum.yine de kusura bakma.merytolg tepsi olmak için çok küçük.en kısa zamanda senin de boya çalışmalarını bekleriz.adadenizi ve güneşedoğru günün muhteşem sorusuna cevap veriyorum:ruj kutusu.makyaj masamda rujlar dağılıp duruyodu.ben de rujların hepsini bu kutunun içine koydum.düzenli oldular.aslında düğme küpelerim için yapmıştım ama düşündüğümden az sayıda düğme küpem varmış.kutu büyük geldi.öyle işte.

  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık… bende görünce büyük sanmıştım, ama küçükmüş ve gayet iyi bir amaca hizmet ediyor bence.. :))

  4. Kıskanç ve de kandırıkçı Marvil. Kıskanç çünkü Adadenizine haset etmiş, kandırıkçı çünkü incir sandığı diyor, midyelerin boyutuna bakıyorum, jumbo midye midir nedir diyorum, çıka çıka sandık minnacık birşey çıkıyor. Meğer kuru incir sandığıymış. Ben bunu ters çevirir minyatür çift kişilik yatak olarak kullanırdım. Ruj, oje, takı, toka için de kullanışlı evet. Ellerine sağlık Marvilcim.

  5. marvil

    yine de kusura bakma.

    ay dur yahu ne kusuru, ne arabı allahın beyazıyım ben takılmak istedim aslında sanada değil hani vardır ya ota yine ota alınıp herşeyi kendi üstüne çekenler hehe onlara nazire babında.:) marvil dayağı yiyecem şimdi.