Pazar, Aralık 11, 2016
Barış İstiyo-rum-ruz!!!

Barış İstiyo-rum-ruz!!!

7

7 YORUMLAR

  1. aaaaa kaç kez giriş yapıp geldim bilmiyorum.Nerdeyse yoruma kapandı sanıyordum.Tam da kimle barış yapacağız diyecektim ikinci paragrafta sen yazmışsın zaten.Artık bu konuda yazmaktan veya düşünmekten bile kaçar oldum.Sanki öfke topu haline geliyorum.Allaha sığınıyorumbaşka da biir şey söylemeyeceğim.

  2. ooof sibel…içim çok acıyor.kaç gündür bastığım yeri görmeden dolanıyorum.gözümün ucunda akmayı bekleyen bir damla hep hazır,bıraksam seller gidecek.biz ne zaman bu kadar ilkel olduk da, hala meselelerimizi kaba kuvvetle,kan dökmekle halledeceğimizi sanıyoruz.neyi paylaşamıyoruz bir bilsem.dediğin gibi neden…neden…neden sorusu o kadar çoğaltılabilir ki.canım güzel ülkem dedim ya içim acıyor….çok acıyor….

  4. kelimelerim boğazımda düğümleniyor. hasta gibiyim.can arkadaşlarımın sözlerine ben de aynen katılıyorumesinselcim ben kendimi tutamadım.. gözlerim yumru yumrudolanıyorum görende hayretle “ne olduuu ?” diyordaha ne olsun ki:((kendimi düşündüm dün gece (uyku tutmadı) ben 2o li yasımdayken ne yapıp ne düşünürdüm diye ..anacım geldi aklıma ..Offfff of..Sibelcim çok anlamlı,, şimdi bu resimlere ne anlamlar yükledim……ne dilekler diledim….. ve ben de tuttum..