Barış İstiyo-rum-ruz!!!

-

7 yorum gelmiş

  1. nalana

    aaaaa kaç kez giriş yapıp geldim bilmiyorum.Nerdeyse yoruma kapandı sanıyordum.Tam da kimle barış yapacağız diyecektim ikinci paragrafta sen yazmışsın zaten.Artık bu konuda yazmaktan veya düşünmekten bile kaçar oldum.Sanki öfke topu haline geliyorum.Allaha sığınıyorumbaşka da biir şey söylemeyeceğim.

  2. esinsel

    ooof sibel…içim çok acıyor.kaç gündür bastığım yeri görmeden dolanıyorum.gözümün ucunda akmayı bekleyen bir damla hep hazır,bıraksam seller gidecek.biz ne zaman bu kadar ilkel olduk da, hala meselelerimizi kaba kuvvetle,kan dökmekle halledeceğimizi sanıyoruz.neyi paylaşamıyoruz bir bilsem.dediğin gibi neden…neden…neden sorusu o kadar çoğaltılabilir ki.canım güzel ülkem dedim ya içim acıyor….çok acıyor….

  3. okuyan

  4. SEMYIL

    kelimelerim boğazımda düğümleniyor. hasta gibiyim.can arkadaşlarımın sözlerine ben de aynen katılıyorumesinselcim ben kendimi tutamadım.. gözlerim yumru yumrudolanıyorum görende hayretle “ne olduuu ?” diyordaha ne olsun ki:((kendimi düşündüm dün gece (uyku tutmadı) ben 2o li yasımdayken ne yapıp ne düşünürdüm diye ..anacım geldi aklıma ..Offfff of..Sibelcim çok anlamlı,, şimdi bu resimlere ne anlamlar yükledim……ne dilekler diledim….. ve ben de tuttum..

  5. sesiber

Bir Cevap Yazın

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Eski (vintage) telefon nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum