Cumartesi, Aralık 10, 2016
Bebek odasına çerçeve

20 YORUMLAR

  1. Çok teşekkür ederim. Benim de en çok sevdiğim çalışma bu alçı ya da polyesterden yapılan pano, çerçeve ve kutu gibi objeleri boyamak.

  2. harikaa:=))) sibella süpersin süper..bir şey rica edebilir miyim? şu polyersterlerin ham halinin fotoğrafını koyabilmen mümkün mü?herhangi biri olur..

  3. Tabii ki nokturn, boyanmamış panolarım olacaktı söz yarın fotoğrafını çekip göndericem. Siz sanırım stanbul’da değildiniz değil mi? Ben başka yerden alıyorum ama Bauhaus, Praktiker gibi yapı marketlerde de olacaktı. Sizin orda da varsa gidip yakından görebilir ya da alabilirsin.

  4. Ne tarafta oturuyorsun? Benim ahşap ve polyester objelerimi aldığım imalatçı bir yer var Kartal’da. Orda oldukça fazla çeşit bulunuyor.

  5. bizim buralarda yok böyle güzel polyester objeler. Objenin güzelliği bir yana çok titiz çalışmışsın Sibella, ellerine sağlık.

  6. Bir iki gün iş yoğunluğu sebebiyle buraya bakamıyorum hooop birbirinden güzel çalışma almış başını gitmiş:) İşte bu da onlardan biri

  7. sibella unutmadın değil mi?:)sesim bilmiyorum ki,belki gördüm adını sanını bilmeden ama görürsem fikir sahibi olacağım..

  8. Nokturncüm unuturmuyum hiç. Sadece taşınma arifesinde olduğum için zor bulundular ve biraz gecikmeli oldu, kusura bakma:) İşte aşağıda iki küçük örnek…

  9. Sibel(la) Abla itiraf et konuya girip sor sormamı bekliyorsun :DSormıycam :) Süper olmuş diycem :)

  10. sibellacımmm çok ama çok teşekkür ederimm..Bunca işin gücün arasında kusura bakma zahmet verdimdim sanırım ama inan bana çok iyi oldu bu fotolar..tekrar teşekkür ederimm:)