20 yorum gelmiş

  1. songulkul

    çok yaratıcı ve hoş bir görünüm..şahsen çok beğendim zamanım olsa ben de yapardım arkadaşı tebrik ediyorum..

  2. Sibella

    Çok teşekkür ederim. Benim de en çok sevdiğim çalışma bu alçı ya da polyesterden yapılan pano, çerçeve ve kutu gibi objeleri boyamak.

  3. nokturn

    harikaa:=))) sibella süpersin süper..bir şey rica edebilir miyim? şu polyersterlerin ham halinin fotoğrafını koyabilmen mümkün mü?herhangi biri olur..

  4. Sibella

    Tabii ki nokturn, boyanmamış panolarım olacaktı söz yarın fotoğrafını çekip göndericem. Siz sanırım stanbul’da değildiniz değil mi? Ben başka yerden alıyorum ama Bauhaus, Praktiker gibi yapı marketlerde de olacaktı. Sizin orda da varsa gidip yakından görebilir ya da alabilirsin.

  5. nokturn

    İstanbuldayım..O kadar uzak ki oralar bana..Ha deyince gidemiyorum..Çok sevinirim koyabilirsen teşekkür ederim:)

  6. Sibella

    Ne tarafta oturuyorsun? Benim ahşap ve polyester objelerimi aldığım imalatçı bir yer var Kartal’da. Orda oldukça fazla çeşit bulunuyor.

  7. nokturn

    oy oyy..uzak bana..beykozdayım ben sibellacım..şimdilik objenin ham halini görsem yeter fotoğraf ta olsa..

  8. cocuklacocuk

    bizim buralarda yok böyle güzel polyester objeler. Objenin güzelliği bir yana çok titiz çalışmışsın Sibella, ellerine sağlık.

  9. embir

    Bir iki gün iş yoğunluğu sebebiyle buraya bakamıyorum hooop birbirinden güzel çalışma almış başını gitmiş:) İşte bu da onlardan biri

  10. nokturn

    sibella unutmadın değil mi?:)sesim bilmiyorum ki,belki gördüm adını sanını bilmeden ama görürsem fikir sahibi olacağım..

  11. Sibella

  12. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    Sibel(la) Abla itiraf et konuya girip sor sormamı bekliyorsun :DSormıycam :) Süper olmuş diycem :)

  13. nokturn

    sibellacımmm çok ama çok teşekkür ederimm..Bunca işin gücün arasında kusura bakma zahmet verdimdim sanırım ama inan bana çok iyi oldu bu fotolar..tekrar teşekkür ederimm:)

Bir Cevap Yazın

edding’le toprak saksı boyama

| | 24 Yorum

edding’le metal tepsi boyama

| | 0 Yorum

Kişiye özel ahşap suplalar

| | 0 Yorum

edding’le kalpli porselen kupa boyama

| | 0 Yorum

Seramik boyama pembe şekerlik

| | 0 Yorum

Porselen tabak boyama – diy

| | 0 Yorum

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Parlak pullu dekoratif kaftanlar

| | 2 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Saksı boyama, yenileme örneği

| | 2 Yorum