Berjer koltuk kaplama ve yenileme örneği

-

berjer-kaplama-yenileme-calismasi

Evdeki eski berjer koltuk çok eskimiş ve yıpranmıştı. Yeni bir koltuk almaktansa kendin yapçı tarafım ağır bastı ve yenilemeye karar verdim. Eski koyu renkli, kareli kumaşın yerine mavi kadife kaplaması yaptım. Koltuğun ayakları beyazdı, onları da kahverengiye boyadım. Oldukça iyi bir hal aldı, öncesi ve sonrası halleri fotoğraftan gördüğünüz gibi.

Pek çok mobilya yenileme çalışması için buradan ilerleyebilirsiniz:

MOBİLYA YENİLEME ÖRNEKLERİ

5 yorum gelmiş

  1. ssserpil

    bayagı emek vermışsınız yapım asamasınıda okudum ellerınıze saglık…cok da hoş olmuş ama kumaşmı cok kalın fotograftanmı öyle gorunuyo sankı tüylü tüylü gıbı…kedınızede masallah:)))

  2. fiamma1

    Çok güzel olmuş, ne diyeyim geçmiş olsundan başka:)) Aslında sadece kulaklara hasar vermiş suni deri gibi bir malzemeden sırf kulaklara kalıp çıkarıp kullanabilirsin yenileyene kadar.

  3. sbel1

    sağol ssserpil… valla zordu gerçekten de..kumaş çok kalın değil aslında ama resimlerde öle çıkmış..bide tırnak törpüleme aleti olarak kullanıldığı için tüylenmiş olabilir :))

  4. sbel1

    fiamma1 teşekkür ederim..olan oldu artık ne yapayım,canı sağolsun ..söylediğini uzun uzun düşündüm ama saadece kulakları değiştirmek için bile kulak yanlarını,ön ve arka sırt kısımlarını sökmek gerekir..bu yüzden hepsini baştan yapmak en güzeli olur :))

  5. Döşeme değişim aşamalarına ulasamadım,yardımcı olabilirmisiniz sbel1..ellerinize saglıl harika olmus,bende eskiciden aldıgım berjerleri yenilemeye koyulacagım,sizlerin paylasımları cok faydalı oluyor emeklerinize saglık..

Bir Cevap Yazın

Kumaş kaplama bank

| | 1 Yorum

Antika saatin dekoratif geri dönüşümü

| | 0 Yorum

Mutfak dolabı ve masa yenileme

| | 4 Yorum

Yapışkanlı folyo ile sehpa yenileme

| | 0 Yorum

Sandalye giydirme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Mobilya boyama, puf yenileme

| | 1 Yorum

Dolap kapağından duvar rafı yapımı

| | 1 Yorum

Kendin yap mobilya yenileme örnekleri

| | 0 Yorum

Berjer kaplama

| | 5 Yorum

Bozuk saat ve tabureden sehpa yapalım

| | 2 Yorum

Kendin yap sandalye kaplama çalışması

| | 4 Yorum

Tahta sedir kaplama

| | 1 Yorum

Merdiven altı yenileme

| | 4 Yorum

Duck keten ile sandalye kaplama

| | 2 Yorum