Çiçekli tüllü çocuk elbisesi ve taç

-

Çiçekli tüllü çocuk elbisesi ve taç kombini hazırladım. Terzilik ve dikiş yeteneğiniz varsa ve bir de bolca malzemeniz varsa pek de zor değil aslında bu abiye çocuk elbisesini dikmek:)
Üst kısmı ve etek uçları ışıltılı payet süslemeli elbise modelimizin belinde çiçekli broş bulunmakta. Arka kısmında kocaman bir fiyonk yapıp bağlayabileceğiniz tül bulunmakta.

Elbisemizin yapım aşamasının ilk basamağında çocuğun ölçülerine uygun metrede en kaliteli kumaşları temin etmek yer alıyor. Elbisenin üst gövdesi için yer yer payet süslemeli ışıltılı kumaş tercih ettik. Etek kısımları için 1. kalite yumuşacık tül tercih ettik. Üst eteğin uçlarına kurdele ve payetli kumaştan dikerek etek kısmını hareketli hale getirdik. Ayrıca eteğin kabarık durması için en alt kısımda kat kat tül kullanıp uçlarını volanlı olarak kullandık.
Ön kısım için gösterdiğimiz şıklığı arka kısımda da uygulamak için elbisenin arka kısmına uzun tüller bıraktık. Bu tüller arkadan fiyonk şeklinde bağlanarak hem çocuğu sıkıca rahat bir şekilde kavrayıp hem de şıklık yaratacak güzel bir ayrıntı olarak göze hitap etti.
Elbisenin ön kısmında beline çiçek süslemesi de ekledik. Hatta en göz alıcı parçalardan biri olacak şekilde elbisenin renklerine uygun tonlarda saç bandı da hazırladık. Tam bir prenses konsepti oldu.

Bu güzel elbise ve saç bandını ister sevdiğiniz bir prensese hediye edebilirsiniz isterseniz düğün, nikah, kına, nişan, doğum günü, okul gösterisi gibi özel günlerinizde kızınız için abiye elbise modelleri arıyorsanız tercih edebilirsiniz.

Hatta anne kız bir örnek olmak isteyenler için anne kız kombini şeklinde dikilebilir. Ayrıca saç bantları da anne kız olarak hazırlanabilir, lohusa aksesuarları arayan anne adayları için de hoş bir saç aksesuarı olabilir. Kapalı anneler için uzun kollu dikilebilir. Ve çiçek süslemeleri broş iğneli yapılarak şal üzerine kolayca monte edilebilir.

Umarım bu çalışmam siz değerli annelerimiz için fikir oluşturmuştur.

Diğer tüllü çocuk elbisesi modelleri ve saç bandı modelleri için bana aşağıda bulunan profilimden ve sosyal medya linklerimden ulaşabilirsiniz.
Sevgiler ve denemek isteyenlere kolaylıklar dilerim…

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
oykulutasarimlar

Katlı çocuk elbisesi dikimi

| | 0 Yorum

Tülbentten tiril tiril elbise diktim

| | 24 Yorum