Tülbentten çok havalı elbise modeli

-

Tülbentten ve eşarptan elbise modelleri ararken artık karşıma çıkan şıklıklar beni şaşırtmaya başladı. Fellik fellik şık ve havalı eşarp aramaya başladım. Bu elbiseyi, giyen kız o kadar havalı bir biçimde taşıyor ki hayran kaldım doğrusu. İki ayrı eşarp elbise dikmiş, topuklu ayakkabılar, güzel bir kemer ve ceketle tamamlamış. İkisi de birbirinden harika olmuş. En önemli detayı da zincir askılarla vermiş bu havalı kızımız. Eski bir çantadan çıkarabileceğimiz ya da nalburda, yapı markette bulabileceğimiz zincirler kıyafetlerimize de böyle ayrı bir hava katabilir.

Tülbentten elbise yapımı için malzemeler

– 2 büyük boy tülbent
– makas
– 4 metal zımba halka
– uygun zincir

Aslında bu iş çok kolay. Çünkü ortada dikiş de yok. İki boy tülbentin askıları dikilmiş, sonra da havalı bir biçimde kıvrılıp kemerle sabitlenerek giyilmiş. Askı olarak uygun denk gelen yerlere halkalar zımbalanmış, zincirler takılmış ve ayarlanmış. Sadece doğru giymek gerekiyor. Üstüne de artık sağlam bir kemerle bu görünümü biz de yakalayabiliriz. Özellikle havalı genç hanımlar için çok uygun. Ama isteyen marifetliler, bel ve kalça hizasından basit bir düz dikişle tutturabilir, rüzgar esince açılmaması sağlanabilir.

Bu harika model ve güzel fotoğraflar burada:

outsapop – Tülbent elbise modeli

Bir Cevap Yazın

kahvesevmem

az marifetli, çok meraklıyım. kahve denince ben yokum.

Pudra renk özel dikim bebek mevlüd elbisesi

| | 0 Yorum

Dört tülbentten elbise yapımı

| | 0 Yorum

Tülbent ve eşarp elbise modelleri

| | 0 Yorum

Tülbentten kolay elbise modeli kalıpları

| | 0 Yorum

Üç tülbentten elbise yapımı

| | 0 Yorum

Penye pareo deniz elbiseleri

| | 0 Yorum

Büzgülü elbise kalıp çıkarma

| | 3 Yorum