Pazartesi, Aralık 5, 2016

43 YORUMLAR

  1. sanada cnm iyi bayramlar:)))) sen niye gitmiyon bi yerlere kız hadi bizimki çalışıyo buralarda kimsemiz yok ben garip ben yetim:(((((

  2. 03bellinda diyor ki;sanada cnm iyi bayramlar:)))) sen niye gitmiyon bi yerlere kız hadi bizimki çalışıyo buralarda kimsemiz yok ben garip ben yetim:((((

    cnm valla dün akşam üstü bi iki yere gittik tamam eşim çalışmıyordu ama kendini uykuya verdi :))) bende bayram mayram anlamıyorum pek bugünde çalışıyor ikimizde öksüz yetim gariip :((

  3. bendee bendee yalnızım.. bayram falan yalan bize de.. kapımı çalan yok.. çocuklar şeker toplamaya geldi kapıya.. içeri girin dedim yaa.. o kadar yanii. :((

  4. bana geldi işte.. yok abla girmeyelim dediler:(( dedim nooollur girin içerde daha fazla çikolata var.. benim kocam pastacııııııı pasta da vaaaaaaaaaar…ama hepsi kaçtı.deli zannettiler beni kesin:))ne biçim bayram bu yaa..

  5. kesinlikle gelmezler bi daha…valla kötü niyetim yoktu.. canım sıkıldı bayramda internette dolaşmamdan belli yani durumum… bayılıvercemmmmm

  6. şimdiki çocuklar girmez ben bile çocukları sıkı sıkı tembihledim sakın içeriye çağıran olursa girmeyin zorlarsa bağırın ve kaçın diye:)))

  7. aman yaa ne zor bayramı evde yalnız geçirmek :( baklava bile yapmadım. kocam pasta getirdi. dilimlemeden diren tepsiden yiyorum.. dilimlesen nolcak:Pp boş boş boşş…haa sakın kimsenin evine girmesin çocuklar.. eskidendi öyle kapı kapı tanımadığımız evlerden şeker toplamak.. şimdi kimseye güven yok..

  8. canım benim kıyamam:)) aynı şehirlerde olsaydık keşke.. o zaman hiç arkadaşsız kalmazdım valla:( benim de kağan var ama o sadece oyuncklarıyla oynuyo..zaten arapça konuşuyo bişi anlamıyorum:))

  9. ayme çocuklar korkup şeker toplamayıda bırakmışlardır:D Bende baklava börek bişey yapmadım kimse yohki bayram sonu eşimle hazır alıp yeriz:) Ya aşağıda kayınvalidemler var elti var ama ben yukarda yalnızım. Yarın eşim izinli gezeceğiz sözde bakalım gezersem sizin yerinizede bayramlaşırım söz.

  10. yaa benim eski durumum gibi.. eskiden ben de aynı cümleyi kurardım.. aşağıda gelin kaynana gülüş cümbüş ben yukarda yalnızım:( kocama bu cümleyi yedireee yedireee çıktık başka eve.. ama durum aynı bende yine yalnızım:( biz de işten çıkınca eşim memlekete gitcez Bandırmaya ama 1 gün kalabilcez.. bizim yerimize de gez..

  11. olsun hiç yoktan iyidir bandırmaya git gel kafan dağılsın bi günde olsa, amann aşağıda cümbüş olsun istemem artık senin olay gibi eltim kurtulmak istiyordu ben gönüllüydüm kayınvaldiemle kalmaya ama o aşağıda kaldı nihahhaha:)) (erol taş kahkahası) imkan oluştuğu ann bizde pırrr olup uçarız sanırsam:)

  12. aynı durum yaa inanmıyorum.. bi ben yaşıyorum sanıyodum..aman imkan dahilinde ayrılın.. biz zorladık imkanları şimdi borca girdik.. çalışamıyorum da.. evde bişiler yapıp satmayı düşünüyorm artık.. kiraya çıkmak baya bi bozdu ev düzenini.. kayınvalidemi çok seviyorum aslında.. hiç ayrılmak istemedim ondan:( ama eltime çok ayakuyduruyo kızıyorum ona da çoğu zaman..

  13. hah aynııı ondan:)))))) Benim kaınvalidem engelli tek değnekle yürüyor lakin illaki bi yardımcıya ihtiyacı var ben gönüllü bakarım sana diyorum eltimde bakıyo ama her şeyi ben yapıyom diye hep başa vuruyor yaptıklarını ama yinede onu tercih ediyor eşim ve bende artık bakarız demiyoruz

  14. ah keşkem hepimiz bi arada olsaydık hem arkadaşsız kalmazdık hem favorimle ben kağana bakardık aymede maddi sıkıntı çekmezdi gül gibim geçinir giderdik:))))

  15. he valla:)))) ne güzel olurduu yaa yaa mavişimde toplar gelirdi çocukları alyada hazır bişeyler alır gelirdi yerdik:) sonra bi kazanda kahve çay ohhhhh