Duvarınızda sonbahar yaprakları

-
uzaktan görünüm
uzaktan görünüm

Merhaba, malum duvar sticker/çıkartmaları çok moda oldu bu ara. Ben de oldum olası duvarı ille de ortadan bölmesi beklenen bordürleri sevmem. Neden dümdüz ilerliyor, neden daha aşağıda ya da yukarıda değil?Odamı casati boyanın “gün batımı” rengine boyarken aklımda sonbahar yaprakları vardı. Resimlerde maalesef renk tam görülemiyor ama şu linkten bakabilirsiniz.Daha sonra evimdeki bakır tozu ile beyaz tutkalı karıştırarak, iğnesi çıkarılmış bir şırınga yardımı ile duvara nokta nokta sıkarak resimlerdeki yaprakları kondurdum. Boncuk boncuk görünmesi şart değil derseniz fırça ile de çizebilirsiniz. Bakır tozu yerine, altın ya da gümüş de kullanılabileceği gibi simli simli parıldadıklarını da söylemeliyim! yaprak taslaklarını internette biraz araştırma ile kopyalamıştım. Dışarıdan satın alacağınız çıkartmalar dünya para tutarken birkaç saatinizi ayırarak monotonluktan kurtulabilirsiniz, kolay gelsin :)

yaprak motifi
yaprak motifi
yaprak motifi
yaprak motifi
yaprak motifi
yaprak motifi
yaprak motifi
yaprak motifi
yakından görünüm
yakından görünüm

5 yorum gelmiş

  1. sunanesi

    teşekkür ederim ama sahiden sadece bir kaç saatte bitti. bir de tüm duvarları yapmanız şart değil, ben sadece pencere kenarındaki bu duvarıma yaptım, diğerlerine de yaparsam gözü yorabilir diye düşünerek :)

  2. 3wiv3

    elinize saglık :) keyfını cıkarın.gercekten cok guzel olmus,bende bu ara duvar çıkartmalarına taktım kafamı sızın yaptıgınız gıbı ellerımle boyamayı ısterdım malesef ev kendımıze ait olmayınca problem…ama sablon cıkarıp siyah kartondan yada elısı kagıdından kusları lila duvarıma yapıstırmak ıstıyorum umarım becerırım olur ve sızlerle paylasırım…tekrar elinize emegınıze saglık…

Bir Cevap Yazın