Pazar, Aralık 11, 2016
Eşarplardan elbise yapımı fikri

Eşarplardan elbise yapımı fikri

35

Eşarplardan elbise yapmışlar. Benim de buna benzer askılı bir elbisem var. Yazın kavurucu sıcaklarında giymek için çok ideal. Kumaş olarak büyük eşarpları kullanıp gayet basit bir model halinde birleştirebiliriz.

35 YORUMLAR

  1. Akşam benim elbisemin fotosunu çekeyim de ekleyelim. İş yerinde askılı falan yasak hafta sonları ve akşamları iş çıkışı giyebiliyorum. Bu sıcakta şu giysi tamimlerine sinir oluyorum.

  2. kendi yazdığım yorumları bu birkaç defadır tekrar geldiğimde bulamıyorum var bu işte bir hayra alametlik ama anlayamdımhayır yanlış kelimemi kullanıyorum bi bilsem bir daha kullanmam daböyle infaz olunca insan olmuyo yani

  3. Annem almıştı bana böyle bir elbise. Ama askılı evde giymem için büyük ihtimalle snnkiyle aynı m1cim :D Çok rahat oluyorlar ama ben daha alışamadım. :p Dışarda da giyemem zaten :D

  4. Tamda dikmeyi düşündüğüm birşeydi.model cuk diye oturdu kafamdaki şekle.yaz için çok ideal.heleki sıcakların bastırdıgı şu günlerde.teşekkürler embir

  5. benim çok istediğim şey eşarptan elbiseanneme yapalım diyorum üşeniyorbende tek başıma böyle birşeyi yapmak için biraz küçüğüm sanırım :))ama yinede paylaşım için sağol.

  6. melanj abla onlar eşarp değilki tamam böyle eşarplarda var ama bu kadar geniş olanı yokyani en azından ben rastlamadım :))eşarp deseni gibi etnik bir desen olduğu için belki embir öyle demiştir.yada olailbirde yok bu aralar gelsin bir sorarız:))

  7. Ya gülmeyin ama :D Masa örtüsünden olmaz mı? Bunlar çünkü eşarptan baya büyükler peştemal gibi -yok artık Miray peştamal dikdörtgen gibi oluyor- sofra bezi gibi…

  8. Geldim arkadaşlar, böbrek sancım başladı çok canım yanıyor, işlerimde çok yoğun bu hafta pek sesim çıkmadı.Ben bunu eşarptan yapılmış sanmıştım ama dediğiniz gibi eşarp için çok büyük sonra biraz inceleyince anladığım kadarıyla yani doğru ise büyük bir dikdörtgen kumaş ile yapılmış. Kumaşı önden birleştirip önüne bir broş takmış, kenarları aşağıya doğru sarkarak üçgen bir görüntü vermiş. Ya burda birisi eklemişti hatta fotosu çok kötüydü cep teliyle çekmişti hani adı aklıma gelmiyor. Masa örtüsünden üç çengelli iğne ile tutturarak yaptığı ve düğüne giderken giydiği bir elbise vardı ya ona benziyor yapılışı. Yani ben öyle düşünüyorum.

  9. Teşekkürler arkadaşlar,Yazın sıcaklarda daha çok ağrım oluyor, sıcakta terleyince falan üşütüyorum böbrek sancısından ölüyorum :((

  10. Böbrek ağrısı çok kötüdür.Gerçi neren ağrırsa orası en kötüsü oluyor o anda ama .. çok geçmiş olsun.Asyayaren sen safranbolulumusun acaba.

  11. Geçmiş olsun embircim, seni çok iyi anlıyorum çünkü maalesef ben de bir haftadan fazladır böbrek ağrısı çekiyorum, yeni yeni düzeliyorum..

  12. EMBİRCİM ŞU TERMOFORU SAĞ GÖZÜME KOYSAM OLURMU ACABA …YA BİR SİNİR OLUYORUMKİ SORMA…..GÖZÜMÜN ARKASINDAKİ BİR YERLER AĞRIYO CIKS CIKS YAAW!!!!