Cuma, Aralık 2, 2016

Eski koltuk

14

Sahafdan bir takım olarak bulduğum bu koltuk modelini görünce aşık oldum eski ustalar gercekten sanat icra ediyorlarmış. Koltuğun üst kısmında ve altında papatya desen el oymasıyla verilmiş. Uzun ısrarlardan sonra (çünkü dükkan sahibi takımı bölmek istemiyordu) bir çifti alabildim. Önce döşemelerini söktüm ardından olabilecek haşerelere karşı ilaçladım ve hemen hayalimdeki kumaşı aldım. Kumaşın zemin rengi olan kırık beyazla koltuğun iskeletini boyadım sonra el deseni ile kumaşda ki dalları ve tomurcukları çizdim ardından kabartaları daha belirgin hale getirmek için parmak yaldız kullandım ve en son aşamada vernikledim. Döşemesi de tamamlandıktan sonra oturup kahve içmenin zevki daha bir başka oldu.

14 YORUMLAR

  1. Ben bayılırım bu tarz koltuklara, benzer desenli ince bir porselelen, şık bir fincanla ne içilir o güzel kahve bu güzel koltukta. Eskiyi değerlendirmek zaten başlıbaşına bir güzellik. Kumaş modele cuk oturmuş. Ellerinize sağlık, harika olmuş. İyi günlerde kullanın.

  2. bende çok severim böyle berjerleri.hele birde el emeği göz nuru bir koltukta oturup kahvenin tadı daha bir ayrı çıkar heralde

  3. çok güzel olmuş gercekten güzel işçilikler hep isterim tam camın kenarına böyle ikitane canım ve ben oturup kahve içelim……. ellerine sağlık

  4. Eskinin modernleştirilmesi olmuş, çok muhteşem olmuş. kumaş ayrı bir güzel durmuş.Hoşgeldiniz bu arada, böyle bir el emeğiyle bizi hayran bıraktınız, devamında neler gelecek?

  5. Yorum gönderen tüm dostlara canı gönülden tesekkur ederim bundan sonra yaptıklarımın resimlerini devamlı olarak vereceğim daha önce de vermek isterdim ama sieyi gec keşfedenlerdenim.

  6. KOLTUĞUN ŞANI BENCE BEYAZ MOBİLYADA GİZLİ BU TÜR KOLTUKLARIN KLASİK AĞAÇ RENGİNDEN SIYRILMIŞ. DÖŞEME SEÇİMİDE OLAYI İYİCE ORTAYA KOYMUŞ. TAKTİR VE TEBRİKE EDEYİM EFENDİM ELLERİNİZE SAĞLIK BENDE GERİDEN GELECEK ÇALIŞMALARI MERAKLA BEKLEYENLERDENİM…

  7. çok güzel olmuş ellerinize sağlık eskilerin yenilenmesi gibisi yoktur .yeni üretmekte güzel ama bana eski eşyayı tekrar kullanır hale getirebilmek daha heyacan verir. tekrar ellerinize sağlık

  8. süper süper süper sesi’ciğime katılıyorum.mobilyaları değiştirmeyi ben de çok seviyorum, fonksiyonel art ;)zevkinize, keyfinize sağlık…

  9. Koltuğa bayıldım. Kahverengi parlak cilalı oymalı bir aynam var. Kırık beyaza boyamak istiyorum. Daha önce ahşap boyamadım. Nasıl yapabilirim. Yada hangi malzemeleri alabilirim.

  10. mybadem çalışmalarını daha ismini görür görmez tutuyorum diyebilirim..zevkine,işçiliğine hayranım..Senin sayende bu işi çok sevdim ben çok teşekkür ederim..INCC’nin sorusunun yanıtını ben de merakla bekliyorum..