eski mobilyalarınızı yenileyin

-
eski mobilyalarınızı yenileyin
eski mobilyalarınızı yenileyin

Bu klasik sehpa, herkesin evinde olan ”fiskos” tabir ettiğimiz cinsten :) ilk başta sehpayı iyice zımparaladım, daha sonra kurs hocamdan öğrendiğim gibi objeyi beyaz akrilik boya ile 2 kat boyayarak astarlama işlemini yaptım. Katlar arası da zımpara işlemini tekrarladım. Astar boyası iyice kuruduktan sonra, asıl boyama işlemine geçtim.

Ve lila (tahmin ettiğimden daha koyu oldu ama )rengini seçtim her zamanki gibi.. :) boya rengini tutturana kadar 3 kat boyadım. Kuruduktan sonra kestiğim dekopaj çiçekleri üzerine transfer tutkalı ile uyguladım. Kenarlarına boncuk boyası ile boyut verdim. Sehpanın ayaklarına ve kenarlarına da parmak yaldız geçtim. En son 2 kat vernikleme(süt vernik) işleminden sonra kuramaya bıraktım, ve bu gördünüz sepha ortaya çıktı.

10 yorum gelmiş

  1. embir

    lilacım senin halı da lilaymış:)) Bende hobi odamızın perdelerini pembe ve lila yaptırmıştım. Şimdi de lila kanepe aldık haftaya gelecek. Sonra daha rahat olacak odamdan yazarım :))

  2. lilac dreams

    yorumlar için teşekkürler herkese ;güneşe doğru emin olabilirsin odadaki herşey lila :) bazen eve gelen misafirler geçici renk körlüğü yaşadığını zannediyor :) ;embir’ciğim yeni odanız hayırlı olsun, umarım lila rengi yeni çalışmalarınıza ilham olur :) bana oluyor çünkü,nokturn’cuğum teşekkür ederim, açıklama içinse ne demek, benimde bu siteden öğrendiğim çok şey oluyor,Sevgiler…

  3. saatoniki

    çalışmanın hakkını yemeden demek isterim; ne zaman ..? ne zaman birileri şu çiçek desenleri yerine daha orijinal bir desen kullanacak?? :)

  4. lilac dreams

    saatonikiciğim,eğer güzel bir elma figürü bulursam söz veriyorum, bir çalışmamda kullanıp sana hediye edeceğim..:) site sakinlerinin de yardımını rica ediyorum..çiçek deseni konusunda haksız bulmuyorum söylediklerini; yalnız bu sehpada çiçek deseni kullanmam konsept gereğiydi,, odanın genel havasına uyumlu olması açısından…yorumun için teşekkürler..

Bir Cevap Yazın