10 yorum gelmiş

  1. basaksu

    elinize sağlık,çok güzel. çok uğraşmışsınızdır.ben de daha önce mozaik jeli kullanmıştım. benim kullandığım marka mı öyle bilmiyorum ama kıvam olarak çok koyu değil,fayanstan akmadı mı?

  2. mtnaz11

    Sonuç harika olmuş. Yapmışken umarım tüm beyaz fayansları kaplamışsınızdır. Birden klasik bir modelden modern görünüme dönüşmüş. Ellerinize sağlık.Merak ettim metalik boya dediğiniz şu ahşap boyamalarda kullanılan cinsten mi farklı bir şeymi? Verniksiz akmayacak mı?

  3. SEMYIL

    harika olmuş.:)ben de merak ettim. malum mutfak ta fayanslar sık silinir.boyalar çıkarmı?canınız sağolsun derim ama o güzelim emeğinize KIYAMAMçok çok güzel ellerinize sağlık. güle güle kullanın

  4. hobim

    Güzel yorumlarınız için arkadaşlarım sağolun.:))Yapım aşaması aslında çok uzun sürmedi amanasıl olacak endişesi vardı.mtnaz eskiden desensizolan beyaz fayansları olduğu gibi bıraktım,RICH marka metalik boya(krem renk) kullandım.basaksu ,mozaik sıvısı da RICH idi ve çok akıcı değildi.Esas yazmayı unutmuşum,boyamaya başlamadanönce fayanslara biraz marangoz tutkalı sürdüm.Kuruduktan sonra boyaya başladım.Bu da hafif pürtüklübir yüzey dokusu sağladı.Metalik boya,kuruyuncavernik sürülmüş gibi parlak oluyor.Sağlam duruyor şimdisemyıl tabi çok aşırı şekilde silmem,dikkatli kullanırız:)

  5. mtnaz11

    Cehaletimi mazur görün ama üzerine bir yat verniği sürseniz koruyucu olacaktır ve suya rağmen daha uzun dayanacaktır.

  6. shane

    yazıdaki linki güncelledik. bu tarz değişiklikler için bize mail atmalısınız, yorumlarda belki gözden kaçabilir, hepsine bakmaya çalışsak da… sevgiler.

Bir Cevap Yazın

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum