Fransız dantelli kız çocuk mevlüt elbisesi

-

Fransız dantelli kız çocuk mevlüt elbisesi uçuk pudra pembemsi ve krem rengi fransız dantel kumaş kullanılarak dikildi.
Prenseslerimize özel cicili bicili Fransız dantel elbise setimizi paylaşmak istedim sizlerle. Zarif kızlarımıza özel etek uçları ve kol uçlarına doğru pudra renge dönen fransız danteli kullandık. Elbiseye uygun saç bandı ve ayakkabı ile şıklığı tamamladık. Elbisenin önündeki çiçek detayı ile dikkatleri çekmeyi planladık.
Fransız dantel kullanarak bu tatlı modelimizi prenseslerimizin mevlütlerde, düğünlerde, kınalarda giymesi için tasarladık. Farklı bir model arayışı içerisinde olan annelerimize fikir olmasını diliyorum.

Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için aşağıdaki linklerle iletişim sağlayabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

♥Her Tasarımın Bir Öykü’sü Olmalı♥
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir Kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, Bebekler için Tasarım Kıyafetler, Hastane Çıkışları, Lohusa Setleri, Anne Kız Tasarım Elbiseler, Saç Aksesuarları, Konsept Süslemeler, Mevlüt Setleri, Organizasyon Süslemeleri gibi aklınıza gelebilecek tüm özel günleriniz için Kişiye Özel ürünler hazırlamaktayız.

Ürünlerimizin Güncel Takibini Yapabilmeniz İçin Sayfa Adreslerimiz

www.oykulutasarimlar.com
www.instagram.com/oykulutasarimlar
www.facebook.com/oykulutasarimlar

Büzgülü elbise kalıp çıkarma

| | 3 Yorum

Bebek elbisesi nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çizgili uzun elbise ve kalıbı

| | 2 Yorum

Üşüyen kız aplikeli jile dikişi

| | 30 Yorum

Tülbent kumaşından pratik elbise

| | 2 Yorum

Basit kız bebek elbisesi yapımı

| | 0 Yorum

Katlı çocuk elbisesi dikimi

| | 0 Yorum

Tülbentten tiril tiril elbise diktim

| | 24 Yorum