Krem dantel kız çocuk elbisesi

-

Krem dantel kız çocuk elbisesi.
Zarif krem renk fransız dantel elbisemizi hazırlarken kızlarımızın şıklığını ve zarafetini düşünerek titizlikle çalıştık elbisemiz için. Yaka kısmında inciler ve bel kısmında kristal taşlar ile elbisemizi hareketlendirdik. Önündeki çiçekli broş ile şıklığı tamamladık. İsteğe göre çiçek renkleri değiştirilebilmektedir. Zarif, kuğu gibi bir elbise oldu.
Doğum günlerinde, düğünlerde, kınalarda, mevlütlerde, özel günlerde kullanılmasını amaçladığımız elbise modelimiz, umarım arayışta olan anneler için alternatif bir fikir olur. Taş ve çiçek süslemesi çok abartılı olmadığı için krem dantel kız çocuk elbisesi, yaz günlerinde gündelik olarak dahi kullanılabilir bir elbise modeli olduğunu düşünüyorum.

Herkese kolay gelsin…
Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için aşağıdaki linklerle iletişim sağlayabilirsiniz.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

♥Her Tasarımın Bir Öykü’sü Olmalı♥
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir Kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, Bebekler için Tasarım Kıyafetler, Hastane Çıkışları, Lohusa Setleri, Anne Kız Tasarım Elbiseler, Saç Aksesuarları, Konsept Süslemeler, Mevlüt Setleri, Organizasyon Süslemeleri gibi aklınıza gelebilecek tüm özel günleriniz için Kişiye Özel ürünler hazırlamaktayız.

Ürünlerimizin Güncel Takibini Yapabilmeniz İçin Sayfa Adreslerimiz

www.oykulutasarimlar.com
www.instagram.com/oykulutasarimlar
www.facebook.com/oykulutasarimlar

Büzgülü elbise kalıp çıkarma

| | 3 Yorum

Bebek elbisesi nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çizgili uzun elbise ve kalıbı

| | 2 Yorum

Üşüyen kız aplikeli jile dikişi

| | 30 Yorum

Tülbent kumaşından pratik elbise

| | 2 Yorum

Basit kız bebek elbisesi yapımı

| | 0 Yorum

Katlı çocuk elbisesi dikimi

| | 0 Yorum

Tülbentten tiril tiril elbise diktim

| | 24 Yorum