Dantel kız çocuk elbiseleri

-

Dantel kız çocuk elbiseleri ekru renk yani kırık beyaz ya da krem renk olarak da bilinen renkte hazırlandılar. Ekru renk elbiselerin sade kullanımı da oldukça zarifken, bir biraz daha renk katmak adına bel kısmına çiçek süslemeli broş hazırladık, kemer havası veren. Daha sonra broşta kullandığımız çiçeklerden bir de saç bandı hazırlayarak elbise setimizi oluşturmuş olduk. Çiçekleri mor, pembe, mavi, kırmızı gibi farklı renklerde seçebilir ayakkabı rengi ile ya da anne kıyafeti rengi ile uyumlu olabilecek bir kombin yaratabilirsiniz. Küçük kız çocuklarını bu dantel elbiseler içinde hayal edince bile insanın yüzünde bir gülümseme oluşmuyor mu? Kuğu gibi zarif görünecekler.
Elbiselerimizin 1-4 yaş arası bedenleri bulunmaktadır. Elbislerimizi doğum günlerinde, kınalarda, düğünlerde ve özel günlerinizde kullanmak için özel olarak hazırladık.
Dantel kız çocuk elbiseleri arayanlara umarım bir fikir verebilmişimdir.
Herkese kolay gelsin.

Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için oykulutasarimlar adıyla sosyal medya hesaplarımızı takibe alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

♥Her Tasarımın Bir Öykü’sü Olmalı♥
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir Kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, Bebekler için Tasarım Kıyafetler, Hastane Çıkışları, Lohusa Setleri, Anne Kız Tasarım Elbiseler, Saç Aksesuarları, Konsept Süslemeler, Mevlüt Setleri, Organizasyon Süslemeleri gibi aklınıza gelebilecek tüm özel günleriniz için Kişiye Özel ürünler hazırlamaktayız.

Ürünlerimizin Güncel Takibini Yapabilmeniz İçin Sayfa Adreslerimiz

www.oykulutasarimlar.com
www.instagram.com/oykulutasarimlar
www.facebook.com/oykulutasarimlar

Katlı çocuk elbisesi dikimi

| | 0 Yorum

Tülbentten tiril tiril elbise diktim

| | 24 Yorum