Geri Dönüşümün Alası…

-
*üzerindeki buzlu camı boyama için gazeteyle kapadım

Yaptım ettim iyi hoşta yazacak takatim kalmadı yahu.Her ne halt ettiysem iş bitimi olan biteni paylaşmak adına yazasım geldiğinden pc başında buluyorum kendimi velhasıl mutfağı yenilettiğimden beri atmaya kıyamadığım bu dolabı banyo dolabına çevirdim.Ebat olarak fazla geniş olmasada işimi görecek gibi. Gelsin fotolar..

*Cam raflarını başka şeyler için kullanmıştım

*Sprey boyalar hem kolayıma geliyor hemde mat ve pürüzsüz bir yüzey oluşturuyor
*Son rötuşlar
*Son rötuşlar
*finito
*finito

40 yorum gelmiş

  1. abesleistigal

    Cümleten teşekkürler..

    maniacgeneral diyor ki;ellerinize sağlık ama ortası neden kahverengi duruyor?

    İçini boyamak istemedim hem çift renk olsun istedim hem de boyadan tasarruf edeyim dedim .)

    mavisofra diyor ki;MİKEMMMEL OLMUŞ:) TURKUAZ SÜPER SEÇİMM AMA BEN O BALIKLI FAYANSI ÇOK SEVDİM:)ELLERİNE SAGLIK

    Ehheh teşekkürler.. yapıştırma o balıklar kim gördüyse istiyor elimde var bi kaç tane isteyene yollayabilirim efenim.

  2. mavisofra

    teşekkür edrim ben banyoyı yaptırcagım zaman gözüm hep yunus balıklı fayanslardan aradı ama bulamadık şu şeffaf olanlardan mı ?alt zemin beyaz ya hoş durmuş

  3. abesleistigal

    Evvet mavisofra şeffaf altı silikonlu gibi duvara, fayansa, cama nere istersen yapışıyor gayet güzel..) Figen ablam teşekkürler cancağızım.

  4. banuca

    Harikaaaaa, ne seviyorum böyle değerlendirmeleri :)Bu aralar ben de tadilatlarda olduğum için yapı marketleri geziyorum, böyle balıklı çıkartmalar gördüm şeffaf, fayanslara yapıştırmak için, hani fayans olarak bulamayanlar için :)

  5. dilsu

    çok güzel olmuş banyona çok yakışmış ellerine sağlık fiamma nın dediği gibi bencede üşenme beyaza boya derim ya da buzlu cam taktırabilirsin o da güzel olur

  6. abesleistigal

    Çok teşekkürler muhteremler içini boyamak sağlık açısından pek ii olmayacağı için boyamadım aslında havlu vs koyacağım, yoksa elimden kurtulmazdı .)Ayrıca DİLSU; zaten buzlu cam ki camı, sadece rafları eksik onuda kestirticem marangoza.

  7. abesleistigal

    Ehheh teşekkürler aslında cama değilde tahta kısımlarına motif çıkartması yapıştırıp kahverengiyle boyamak istiyodum lakin boya dağılır bi daha kurtaramam diye vazgeçtim.

  8. yildiz32

    gerçekten çok dahiyane olmuş. Babam marangoz olduğundan çoğu müşterilerimiz yeni dolap yaptıracağında eskilerini atıyorlar ben bu durumda yazın boş vakitlerimde toplayıp değerlendireceğim dolapları :))

  9. abesleistigal

    Sağolasın YILDIZ32.Bizim karşı binada vakıf var, bütün eski eşyaları değerlendirip kullanıma hazır hale getirip yardım dağıtıyorlar.Bende onları gördükçe kıyamıyorum bişeyi çöpe atmaya.En güzelini yaparsın, istedik mi yapamayacağımız şey yuk.)Kolay gele..

  10. abesleistigal

    Ehheh bende başta reklam olur düşüncesiyle isim vermemiştim mavisofra sual yönelttiğine göre yazılıyor dedim muhtemelen hemmen düzeltelimde faka basmayalım .)

  11. abesleistigal

    Ehhehe reklamı ii yapamamışım demek, onlardan alıp yapma hevesi nüksetmesi gerekirdi sana, benden pazarlamacı olmaz yahu.Kendi reklamımı yapsaymışım ah keşkem .)Teşekkürler ASENAYAĞMUR.

  12. abesleistigal

    TeşekkürlerN yazık ki ziyanı eyleme döken bi çok zat var ülkemizde”ben beceriksizim kardeşim uğraşamam böyle boş beleş işlerle” diye düşünenlerde, bari evinde ısınmaya bile gücü olmayan insanlara yakacak olarak versin.

Bir Cevap Yazın

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Eski (vintage) telefon nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum