Cumartesi, Aralık 3, 2016
Giysilere Bayıldım

7 YORUMLAR

  1. bu giysiler gerçekten de çok başarılı..ben de kostüm tasarımcısıyım..hemen zevkle tanıtayım kumaşları..bu kumaşları bizde tiyatroda fakir karekterler için kullanıyoruz..hint ipeği,tülbent,hint keteni,ham ve yıkanmış keten,ve birde tahmin edersem o ince kumaşı çok sevdiniz.o kumaşda alçı yapılırken kullanılır aslında duvarlarda.çok kullanışlıdır..bunları alıp rengini biraz kırmak için çaya yada kahveye batırabilirsiniz :)

  2. Çok ama çok teşekkür ederim Art doll. Giysilerin tarzı tamamen benim tarzım. Ham kumaşlar, pastel renkler, , farbelalı, dantelli kat kat ve insanın üstünden dökülen püfür püfür tasarımlar. Kullanılan kumaşların tamamı favorilerim içinde. Sizin tasarımlarınızı merak ettim. Umarım web siteniz vardır. Zevkle izleyeceğimden eminim. Öyle fazlaca takip etmiyorum modayı ama Türk tasarımcılar içinde Simay Bülbül’ün tasarımlarına bayılıyorum. Tekrar teşekkür ederim. Acemice de olsa benzeri bir kıyafeti kendim için dikmek istiyorum. Umarım başarabilirim.

  3. bu tarz herkesin bayıldığı bi tarz değidir.çok özel bi zevkiniz var belliki..bu arada ben moda tasarımcısı değilim.tiyatro kostümleri tasarımcısıyım.ama modadanda etkileniriz bizde tabii :) web sitem yok.bende bu tarz kumaşlardan bez bebekler yapıyorum.onlarla ilgili bir marka oluşturup web sitesi yapıcam en kısa zamanda.acemicede olsa içinizdeki bu isteği asla ertelemeyin.hemen dikin :)

  4. Tiyatro kostümleri de özel bir tasarım gerektirmiyor mu? Üstelik tiyatroda hayal gücünüzü sınırsız bir şekilde kullanabilirsiniz diye düşünüyorum. Toplum tarafından kabul görür mü, çok satar mı? Yeterince kar bırakır mı gibi ticari kaygılar olmaksızın muhteşem şeyler çıkar ortaya , öyle değil mi? Tabii bu tasarımları bir web sitesinde yayınladığınızda ne olur? Site ile uğraşmaya değer mi bilemem ama en azından bütün modeller bir arada toplanmış olur. Bir hatıra albümü gibi. Ben de büyük keyifle izlerim o siteyi :)) Moda tasarımcılarında çok daha zengin bir koleksiyonunuz vardır sizin. Merak etmiyorum desem yalan olur…

  5. kesinlikle doğru tespit.ben özelliklede çocuk oyunlarını seviyorum.hiç bir mekana zamana ait olmayan tamamen tasarımla şekillenen kostümler.dönem kostümlerinide çok severim tabi.biz sadece tasarlıyoruz muhteşem bi ekibimiz var.onlarda dikiyo ve olanları sahnede izlemek çok keyifli..bu tarz siteleri sizden özlemle bekliicem..teşekkürler