güveç mi güvercin mi saksı mı

-

bu güveçlerden birini devamlı dibi tuttuğu için atmamış saklamıştım diğerini yeni almıştım ama balkonda unuttuğum haftasonu güvercinler yuva yapıp yumurtlayınca birden torun sahibi olduk ruh ikizim ile yavruyu büyütüp yuvadan uçurana kadar bekledik kiralık evlerini boşaltıkları gün yeni bir kiracı gelmeden değerlendirelim dedik.

peçetelerle kaplayıp yat verniği ile 2 kat vernikledim.

içlerine daha nasıl doldurayım karar veremedim çiçek ekip balkonamı koyayıp yada kumaş , kağıt çiçekler yapıp evde mi kullanıyım veya boş bırakıp seneye bahara güvercinlere yuvamı yapayım yorumlarınızı bekliyorum.

7 yorum gelmiş

  1. aytacrafts

    evet geçen bi yorumunuzda da ruh ikizim demiştiniz bende çok sevmiştim bu tabirinizi ne güzel birşey olsa gerek böyle hissetmek,sonsuz bir güven duygusu:))bu arada çok sevdim saksılarınızı diyorum çünkü bunlara şöyle cıvıl cıvıl çiçekler yakışır bencede ,kuşlar nasılsa mutlaka biryer buluyorlar,benim üç balkon var üçünede yavruladılar bu yaz hemde kaç kere birine isim bile koyduk,bizde besledik onları,ee sonradanda bıkkınlık bile geldi hani balkonu cifleyip,ozonlayıp yağ çözle temizlemekten:)ellerinize sağlık.

  2. sunnyzelo

    o benim gerçekten ruh ikizim bu yazıyı yazarken bile komiklikler yapıp ilgimi çekmeye çalışıyor.Böyle bir eşe sahip olmak herkese nasip olmaz, sömürülmeden sevmek ve güvenmek bu devirde o kadar zor ki çevremdeki ilişkilerde kişiler karşısındakinin sevgisinden yararlanıp ya evirip çevirip değiştirmeye çalışıyor ya tepe tepe kullanıyıp nasılsa gitmez diyor kimse kimseye ben onu deli dolu halini seviyorum hep böyle kalsın demiyor biz bunu 25 yıldır başardık karı koca olmaktan öte çok iyi dost arkadaş olduk.

  3. negritaa

    Maaşallah efendim Allah hepimize böyle eş nasip etsin vee daha upuuzuun yıllar birlikte mutlu olun inşallah..Bu arada saksılar çok şirin olmuş ellerinize sağlık

Bir Cevap Yazın

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Eski (vintage) telefon nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum