Mdf Oyma Pano

-
oyma pano (40cmx40cm)
oyma pano (40cmx40cm)

Bu çalışmada üniversitede modelaj dersinde oyduğum bir pano. Kullandığım deseni Hüsayin KILIÇKAN’ın Bezeme Sanatı ve Örnekleri kitabından almıştım.Mdf’yi oyaraken tornalama ve oyma işleri için kullanılan oyma aletlerini kullandım. Daha ince oyma işleri için se bu aletlerin biraz daha küçük boylarını kullanmıştım. Mdf’yi oymak gerçekten başlarda çok zor oldu hatta elim su bile toplamıştı ama gerçekten ço zevkli bir çalışma. İş yavaş yavaş şekilllendikten sonra oyma işlemide daha kolaylaşıyor zaten.

detay
detay

Oyma işlemi bittikten sonra siyah akrilik boya ile boyayıp altın sarısı parmak yaldız ile renklendirdim. Kolye ne küpe görüntüsü vermek için gerekli yerlere daire şeklinde kesilmiş aynaları silikonla yapıştırdım.

detay
detay

11 yorum gelmiş

  1. Kapkaracamdankelebek

    çok teşekkürler :) bu övgüleri duyunca tekrar heves etmemek mümkün değil zaten.isterseniz sizde böyle bir rölyef rahatlıkla yapabilirsiniz. sonuçta deseni fotokopi ile mdf üzerine geçirip oydum. ilk bakışta gözünüzü korkutabilir “ben yapamam” diyebilirsiniz ama inanın sadece zaman ayırmak ve oyma aletlerinden edinmek yeterli.nedük başparmağınız yüzünden oyma işi yapamayacak olabilirsiniz ama sizinde yaptığınız işler muhteşem, yaptıklarınızı zevkle takip ediyorum:)

  2. bbuket

    vay işte çok değişik bir çalışma. bende heveslendim. böyle işleri severim, ellerimde boşuna nasırlar yok. ama biraz daha bilgi rica etsek bloğun falan yokmu arkadaşım.

  3. sesiber

    bulursan bir tane de bana yolla oniki. lakin aramızda gerçek sanatçılar var, onlara ne denir ben bilemiyorum.aşkı memnudaki amcanın atölyesinde yaptığı oyma çalışmalarından sanırım. desen harika, işçilik zaten öyle. harikasın bonycim, iyi ki döndün.

  4. Kapkaracamdankelebek

    sağol sesiberciğim:)aşkı memnu’daki amca masif ağaç kullanıyor.eee boğazda yalısı var olacak o kadar:)benimki mdf ama teknik ve kullanılan aletler aynı.bende geri döndüğüm için çok mutluyum.burada çıkarsız, riyakar olmayan, özgür bir paylaşım alanı var.

  5. saatoniki

    latince öğreten lalam verges’ten bi iki kelime öğrenmiştim. valde elegans diyeyim bari.. tembel öğrenciyim, kaytarmaya bayılıyorum o bakımdan..

Bir Cevap Yazın

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum

Eski (vintage) telefon nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

İskelet Jack-porselen boyama bardak yapımı

| | 0 Yorum

Porselen fincan üzerine dekupaj

| | 0 Yorum

Porselen nasıl boyanır?

| | 0 Yorum

Kedili mug – porselen fincan nasıl boyanır?

| | 2 Yorum

Galvanize pas dokusu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Dekoratif ahşap bahçe panosu

| | 6 Yorum

Dekoratif duvar boyama çalışması

| | 4 Yorum

Eski çerçeveleri yenileyelim

| | 0 Yorum