Penye pareo deniz elbiseleri

-

penye-pareo-deniz-elbisesi-4

Penye, yazın sağlıkla ve güvenle kullanmayı tercih ettiğimiz hafif bir kumaş. Bu yüzden yaz sıcaklarında sahilde, plajda ve evde sizin de kullanmaktan hoşlanacağınız penye deniz elbisesi ve pareolar tasarladık. Kazaziye serisi penye deniz elbisesi pareolarını Ege serimizle devam ettiriyoruz. Her iki serimiz de tamamen el işi olarak hazırlandı. Renkli ipliklerle örülen mandalalar, pazen aplikeler, tığ işi kenar yaka etek süsleri ve boncuklarla zenginleştirilen elbiselerimiz, ferahlık sağlar, hızlı kurur ve şıktır. Şıklığınızdan ödün vermeden sağlıklı giysilerle plajlarda gönül rahatlığı ile dolaşmak sizin elinizde. Tüm modellerimiz sadece sipariş üzerine az sayıda üretilmektedir. Penye deniz elbise modellerimi aşağıda görüyorsunuz.

penye-pareo-deniz-elbisesi-3 penye-pareo-deniz-elbisesi-2 penye-pareo-deniz-elbisesi-1 penye-pareo-deniz-cantasi-sapkasi penye-pareo-deniz-elbisesi-ve-canta penye-pareo-deniz-elbisesi

penye-pareo-deniz-elbisesi-6 penye-pareo-deniz-elbisesi-5

Pareonuza uygun koton çanta da hazırladık. Birlikte ya da farklı zamanlarda kullanabileceğiniz bu koton çanta yazın sıcak günlerinde size ferahlık ve hafiflik sağlayacak. Zevkle kullanacaksınız eminiz. Egemizin renklerinden esinlenerek hazırladığım bu kombinde, çanta dallarına boncuk işlemeyi de unutmadık.

Tasarımlarım ve siparişleriniz için facebookinstagramblog ve pinterest hesaplarımı ziyaret edebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

rengarenkoku

Uzun yıllar bilişim sektöründe çalışan matematikçi,işletmeci ve bilişim uzmanıyım.Tüm hayatım boyunca resim sanat ve tasarımla uğraşmaya devam ettim.Emekliliğimden sonra home ofis mesleğimi sürdürürken tasarımlarımı da internetten, istek üzerine paylaşmaya başladım.Amacım hayatımızdan sentetik plastik sağlıksız ham maddeli kumaşları çıkartmak için sadece sağlıklı kumaşlardan tasarımlar yapıp bunların yaygınlaştırılmasını sağlamak, üretimde ev hanımlarından destek alıp, onlara da destek vermek..

Ekru dantelli anne ve bebek mevlüt seti

| | 0 Yorum

Pudra renk özel dikim bebek mevlüd elbisesi

| | 0 Yorum

Dört tülbentten elbise yapımı

| | 0 Yorum

Tülbent ve eşarp elbise modelleri

| | 0 Yorum

Tülbentten kolay elbise modeli kalıpları

| | 0 Yorum

Üç tülbentten elbise yapımı

| | 0 Yorum

Büzgülü elbise kalıp çıkarma

| | 3 Yorum