Peri’nin hamur kabartmalı mandal magnetleri

-

Bunlar bildiğimiz tahta mandallar. Geçenlerde bir yapı markete gittiğimizde, bu mandalları görünce, hemen aklıma bunlardan magnet yapmak geldi. Bir çok arkadaşım, hamurla kabartmanın nasıl yapıldığını soruyorlardı. Ben de bu sefer yapım aşamalarını görüntüleyerek çalıştım.

Umarım merak edenler için anlaşılır ve faydalı olur.

Uzun ve çok fotoğraflı bir yazı olduğundan, malesef hepsini buraya eklemiyorum. Dilerseniz yapım aşamalarını blogumu ziyaret ederek öğrenebilirsiniz.Daha önce hamur kabartmayla yaptığım ekmekliğim burada.Bebekler için anı kutusu da burada.Herkese mutlu bir yıl diliyorum:)

36 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    Canım bayıldım ben bunlara ..ne cici bici ne tatlı olmuşlar.Mıknatıs için buzdolabı tamircilerinden edineceğin kapaklardaki çubuk mıknatısı kullanabilirsin.Hem ebat olarak mandala çok uygun hemde çekimi kuvvetli onların.Ellerine sağlık perim.

  2. dolunay82

    arkadaşlara katılıyorum.bayııldım.hiç beklemiyordum bu kadar güzel olacaklarını.kıskandiım valla:)ellerine kollarına sağlık.

  3. dilsu

    tek kelimeyle harika valla bayılmamak mümkün değil ellerine sağlık canım ben de ayılınca görüşürüz:))

  4. ayme

    bayıldım yaaa… hemen hemen nerden bulucaz bu dekopaj tutkalını ?? kırtasiyelerde var mıdır? hobi mağazası yok burda.. nerdeyse dağ başında gibiyim:(( internetten mi ısmarlasamm:( o resimleri nerden buldun? dergilerden kessek onları da yapıştırır mı yoksa peçete gibi ince kağıtları mı yapıştırır o tutkal? bu tutkal şefaf bişi mi? çok soru sordum haddimi aştım kestim :/

  5. mavisofra

    bende bloktan çıktımda peçetelerde kabartmalı gibi mandallar sade haliyle bile çok güzel hamuru ne kadara alıyornuz peri

  6. kirmizipatik

    Ellerine sağlık,sanırım dekopaj tutkalı puzzle tutkalına benziyor,ama hamuru nasıl bulacağım bende bilemiyorum :((evimin yakınlarında hobi mağazası yok ki :(teşekkürler çok güzel anlatmışsın

  7. sserapp

    Gönüldenele’cim, çok teşekkür ederim. Mıknatıs için tamircilere de bakarım artık:) Çünkü daha bir sürü mandalım var.Güneşedoğru, ilk ve son yazına birden cevap yazayım:) Beğenmene sevindim, çok teşekkür ederim. Hamurların light olanları biraz daha pahalı. Bu hamur 12TL.Peerfelix, çok teşekkür ederim:)Noblesse, çok teşekkür ederim:)Figen ablam, çok teşekkür ederim:)Banuca’m, çok tatlısın ablam ya, bayılma bayılma:) Çok teşekkür ederim.

  8. sserapp

    Dolunay82, kıskanma, yap seninde olsun:) O kadar zor değil ve çok zevkli. Çok teşekkür ederim:)Dilsu, çok teşekkür ederim. Ama bayılmayın, yanlız bırakmayın beni:)Esran, çok teşekkür ederim:)Aslımavi, çok teşekkür ederim:)Mavisofra’cım, çok teşekkür ederim:)

  9. sserapp

    Ayme, çok teşekkür ederim:) Tamam tamam bütün sorulara cevap vereceğim:)Bütün malzemeleri internetten bulabilirsin.Eğer kalın deri sayfasıysa olabilir. Yoksa tutkaldan ıslandığı için, arkasındaki resim de görünebiliyor.Dekopaj kağıdımız çok ince olmamalı. Dergide beğendiğin bir resmin fotokopisini de çektirebilirsin. Lazer fotokopi olmak zorunda. Evdeki yazıcıdan çıkan fotokopiler olmuyor.Mürekkep dağılıyor.Dekopaj tutkalı ayrı satılıyor. Sürüldüğü zaman beyaz ama daha sonra, şeffaflaşıyor. Ben Cadence marka dkopaj tutkalı kullandım.Haddini aşmak ne demek, burası paylaşım platformu değil mi? Hem bu sayede herkes de öğrenmiş oldu.

  10. sserapp

    Mavisofra, hamurun light olanını alıyoruz. Fiyatı da 12TL. Bundan da epey birşey yapabiliriz.xvaveylax, teşekkür ederim:)Kırmızıpatik, puzzle tutkalını bilmiyorum. Bu beyaz tutkala benziyor. Kuruyunca şeffaflaşıyor. Malzemelerin hepsi internette var. Çok teşekkürler:)Farfin, Çok teşekkür ederim:)Oykuuu, çok teşekkür ederim:)♥

  11. sserapp

    Ozimer, çok teşekkür ederim:)Güneşedoğru, yine de light hamuru 4liraya bulduğun bir yer varsa bizimle de paylaşır mısın?Malzemeleri, tahtakale hobi‘den alabilirsiniz. Ben oradan almıştım.

  12. mtnaz11

    Çok güzel olmuşlar, nasıl da cıvıl cıvıllar.Ben de bu hamuru denedim ama nedense kağıdı ypıştırdıktan sonra kenarlarını kretuar ile keserken pek de istediğim düzgün hatları tutturamadım. Özellikle ince desenler de.Bunun için ayrı bir yöntem var mı?

  13. sserapp

    Mtnaz11, çok teşekkür ederim:)Sanırım klasik hamurda o sorun oluyormuş. Hamurun light değil miydi? Bir de kullanmadan önce, elinde mıncıklayıp yumuşatıyorsun, sonra açıyorsun.

  14. sserapp

    Elifzel, eskiden Eberhard Faber’in hamurları Carreforur’larda vardı ama daha sonra model hamuru görmedim. Yeniden geldiyse çok sevinirim. Sen ne zaman görmüştün?Bu arada çok teşekkür ederim:)

  15. sserapp

    Elifzel, gidince bakacağım mutlaka. Teşekkürler.Anekzura, çok teşekkür ederim:) Beğenmene sevindim.03bellinda, çok teşekkür ederim:)

Bir Cevap Yazın

sserapp

Marifetli Peri

edding kalemleri ile minik metal kova boyama

| | 0 Yorum

edding porselen kalemleri ile saksı boyama

| | 1 Yorum

edding’le toprak saksı boyama

| | 24 Yorum

edding’le metal tepsi boyama

| | 0 Yorum

Kişiye özel ahşap suplalar

| | 0 Yorum

edding’le kalpli porselen kupa boyama

| | 0 Yorum

Seramik boyama pembe şekerlik

| | 0 Yorum

Porselen tabak boyama – diy

| | 0 Yorum

Akrilik ile seramik boyama

| | 0 Yorum

Parlak pullu dekoratif kaftanlar

| | 2 Yorum

Plastik çanta nasıl süslenir?

| | 0 Yorum

Video: Porselen kalemi nasıl kullanılır?

| | 2 Yorum